Een keer een zitles proberen! Als je een goede instructrice kan vinden kan zij je laten voelen en vertellen wat je het beste kan doen en je ook oefeningen meegegeven om te doen.
Ken al enkele mensen die zitles genomen hebben en die voelen echt het verschil. Je verbetert je zit, maar ze ziet ook of je echt recht zit en of je je zitbeenknobbels goed gebruikt.
Resfeber
Geplaatst: 25-09-11 17:39
Oefenen met een Flexchair. Typ maar eens in bij de zoekfunctie.
fioona
Geplaatst: 25-09-11 18:57
hoi,
ik ben in augustus gecertificeerd als enlightened equitation teacher,...instructie in verlichte rijkunst volgens heather moffet... ik maak gebruik van de equisimulator in combinatie met alle theoretische kennis van de opleiding bij heather moffet...
er zijn heel veel trucjes om het een en ander te verbeteren, balans, houding, vormspanning, rompstabiliteit en motoriek in je lijf. welke heup en been doet nu wat tijdens het rijden...heel erg leuk om te doen, een beetje gek, maar wel leerzaam!
kom je specifiek problemen tegen?
Ans74
Geplaatst: 04-10-11 19:01
Oh, dat zou wat voor mij zijn! Ik doe rechtsom heel anders dan linksom :s Ik ben er nu zo ontzettend op aan het letten, dat ik juist verkramp en mijn goede bedoelingen dus helemaal averechts werken......