Informatie over Radar en mij,
Radar kwam 3 jaar geleden in mijn leven als een verschrikkelijke eigenwijze, ondervoede, magere en zielige fjord van toen net 5 jaar...
Ik heb heel veel meegemaakt met hem en stond echt op het punt om de knoop door te hakken en hem te verkopen maar wat ben ik blij dat ik dit nooit gedaan heb.
Sinds vlede jaar augustus heb ik Radar naar een andere stal verhuist en sinds dien is alles zo veranderd, we zijn zelfs wedstrijden gaan starten.
Nu een halfjaar verder met het starten, zijn we alweer B+9 en daar ben ik allang trots op.
We nemen ook onderdelen mee uit het L, maar nog 1 puntje verwijderd en dan mogen we het ook gaan laten zien op de wedstrijden.
Er was mij gevraagd of ik samen met Radar mee zou willen doen op de verenigingsdag op 9 oktober in Oudorp, nou super leuk dus onze volgende wedstrijd staat ook alweer gepland.
Het probleem waar we nu tegen aanlopen is, de nagefelijkheid in de galop.
Radar is heel sterk op links en pakt die dan heel graag vast, ik wil dan terug pakken maar dit moet ik juist niet doen...
Nou genoeg, hier de foto's van zondag 11-09-2011.
Hallo, wij zijn Radar en Denise.

Losrijden in de buitenbak.

Jammer dat ik geld aan het zoeken ben, Radar loopt hier erg fijn...

Galop, jammer van mijn binnenhand.

Me broer en zijn vriendin die kwamen voor het eerst kijken.

En voor het eerst in 3 jaar dat me broer erop ging....

De proeven gingen naar mijn idee vandaag iets minder, het was heel warm binnen en Radar was heel sterk.
Toch vond de jury dit anders, en onze 1e proef waren we 2e met 178 en onze 2e proef 1e met 184 punten.
Tot slot, ik mag weer trots wezen op me paardjee.
Groetjes.