Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, ik zou iemand uit je omgeving even laten kijken wat hij of zij er van vind. Casarell schreef:Dat een paard gekeurd is zegt helemaal niks![]()
Kan goed zijn dat er bv een blokkade zit in bepaalde spieren.. die komen er met een keuring niet uit.
Maar die kunnen zeker wel beweging beperken![]()
Misschien heb je meer baat bij een goeie osteopaat..

_KellyAV schreef:Dit kan ook gewoon een taktfout zijn. Ik heb dit ook gehad met mijn paard. Wat erg helpt is tempowisselingen en als je naar voren gaat hem dan ook wat laten verruimen en weer opvangen en terug rijden. En dit heel vaak doen, en daarmee bedoel ik niet dat je 3 rondjes middendraf moet gaan rijden. Veel schakelen in de galop worden ze in draf ook vaak beter van
Is het buurmeisje waar je les van krijgt geproffesioneerd?
66996236 schreef:ook nog aanvoegend tipje goed voorwaarts blijven rijden. en bij vwnw ook echt de motor actief houden
Evelien__ schreef:66996236 schreef:ook nog aanvoegend tipje goed voorwaarts blijven rijden. en bij vwnw ook echt de motor actief houden
Update: Ik rij sinds enkele weken met een andere trainer en hij laat mij heel erg voorwaarts rijden, en ook weer opvangen en nu loopt ze als nooit tevoren. Ze kan weer mooi verruimen en neemt nu ook weer een sprongetje. Echt trots op mijn meisje!