Knappe [***] @ Work!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Knappe Iwan @ Work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 18:22

Hoi! Gister kwam sukana op bokt foto's van mij en [***] schieten, en die wou ik even met jullie delen :D .
[***] is een klein draakje, maar erg werkwillig. Zijn ras is onbekend maar er zit iig arabier in. Hij is ong 1.45 en 12 jaar oud. :)
Stiekem weet ik wel dat ik te groot voor hem ben. Maar het gaat zo fijn tussen ons.. Onderhand hebben we de punten voor het M, en wordt 30 okt. ons debuut :j .
Wat ik vooral met hem train is dat hij goed voor mijn been is (is hij wel, maar kan altijd beter). En de oefeningen voor de M. Mijn punten zijn dat ik niet achterin het zadel moet kruipen, mijn benen en handen! En ik moet naar voren kijken. :+ Ons doel ik voor nu toe gewoon punten scoren in de M! :)
De cap is eigen keus, normaal rijd ik hem altijd met maar voor de foto's mocht hij een keertje af. :)
We hebben een hele poos heen gestapt dus stap foto's zijn er niet.
Afbeelding
Meet [***]!
Afbeelding
Handen
Afbeelding
Afbeelding
Fotoje tussen door.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik moet recht in het zadel blijven zitten.
Afbeelding
Hier liet ik hem even gaan. :)
Afbeelding
Wij. :)

Ik sta open voor kritiek! :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-09-11 18:37, in het totaal 2 keer bewerkt

KimE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 18:24

Knappe Iwan :)
Let inderdaad wel op je polsen/handen hoor :) je hebt pianohandjes en een verkeerde knik in je pols.
Laatst bijgewerkt door KimE op 03-09-11 18:25, in het totaal 1 keer bewerkt

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 18:24

Mooi paard <3
Maar let idd op je handen en voeten :j

Anoniem

Re: Knappe Iwan @ Work!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 18:26

Dankje!
Ik weet het! Qua rijden valt het me helemaal niet op, maar op de foto's wel!

hasufel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 18:31

Je lijkt idd wel wat groot, maar ik vind dat je mooi zit, je benen ontspannen en recht naar beneden, daardoor oog jij ook groter. Jullie vormen een mooie combinatie! Pracht paardje ook.
Wel op je handen letten, als je je armen nou net zo mooi ontspant als je benen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 18:37

Dankjewel!! :o Ik zal er opgaan letten :j

Mir_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 19:19

Wat een ontzettend leuk stel zijn jullie! Je bent inderdaad wat groot, maar je rijdt heel eerlijk en dan is het prima te doen.
De knik in je polsen had ik ook ontzettend erg, focus je wel echt op dat probleem. Je bent namelijk dan heel stug in je handen/armen. Je kan niet meeveren en zet je handen vast. Doordat iemand mij consequent op het probleem wees ( en daardoor ik ook hehe) heb ik het af kunnen leren, en ik merk dat de aanleuning daarvan verbeterd.
Je hebt een prachtige houding, probeer in de galop ook mooi achterover te blijven!
Verder.. ik wens je onwijs veel succes in de M!

wonder007

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 19:20

Ja vind ook dat je groot toont ( op foto 3 kan je bijna met je voeten aan het gras, dat zal wel zijn omdat het hoog stond). Het zou ook kunnen omdat je lekker lang zit! Want naast haar/hem ben je veel kleiner. Let er ook op dat je niet naar die mooie pony onder je kijkt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 19:37

Bedankt, ik ga er zeker hard aan werken. :)
Op foto 3 stond het gras heel hoog indd. Je ziet zijn been werk ook nouwelijks. :P
Hihi ik kan mijn ogen niet van hem af houden :o

Laaavo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 08:07

Heey, ziet er leuk uit!
Veel van het commentaar heb je zelf al genoemd....
Voor het nette zou ik ook nog proberen om je tenen meer naar voren te laten wijzen.
Verder vind ik het teugelcontact er heel netjes en vriendelijk uitzien :)

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 08:16

vind het er heel leuk uitzien. Je rijd heel erg geconcentreerd, want je gezicht spreekt boekdelen... Het enigste wat ik nog zou toevoegen is, vooruit kijken en niet naar beneden. En natuurlijk een glimlachje... hahaha... Maar vind het heel erg nette foto's. Het geeft een heel erg rustig en vriendelijk zicht.

Norie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 12:37

Ik denk idd ook dat je zo groot oogt op hem omdat je je benen zo mooi lang en ontspannen houd. Als je er naast staat ben je echt n stukje kleiner haha..
Leuke combinatie! Als je voor je kijkt en op je handen en voeten let is het helemaal top! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 20:25

Dankjewel! :)

Tijdens het trainen heb ik mijn handen geprobeerd recht op te houden maar voor mijn gevoel houd ik ze dan juist meer vast dan dat ik ze zo houd.

RoMi2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 21:54

Probeer wat rechter op te zitten, ik merk bij mezelf ook dat mijn handen dan wat minder pianoachtig worden ;).
Kijk voor je uit, of een beetje tussen de oren van je paard.
Heel leuk paardje verder

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 21:17

Ik zal het proberen. :)

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-11 14:09

Hey Paula, wat leuk om weer eens foto's van jou en Iwan te zien! :D

Probeer op de knik in je polsen te letten, en in de galop wat rechter op te blijven zitten. Verder vind ik dat jullie nog steeds een érg leuke combinatie zijn en héél veel succes met jullie debuut! +:)+

sjimmiepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 10:24

Ik vind jullie een leuke combi hoor, misschien ben je voor het plaatje iets te lang, maar het paardje lijd er iig niet onder zo te zien. Zoals je zelf ook al aangeeft, rechtop blijven zitten, dit word vanzelf makkelijker als je kijkt naar waar je naar toe wilt! Op de fotos lijkt het af en toe zo dat je je tenen naar buiten draait, zo drijf je je paard onbewust aan. En je handen maar dat is al een paar keer aangegeven. Succes met je debuut! Prachtig dier!