weet niet of dit goed staat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
alleen is er een paard(irishcob) die heeft hele lange manen zodat je dat echt niet kan zien is er dan nog een manier? 
Shirley__ schreef:T lijkt me dat je de manen wel invlecht met een wedstrijd. En anders voel je het ook wel hoor als je verkeerd zit.. dat zit niet echt prettig...
Sommige paaden zitten in de verkeerde galop juist lekkerder.
MarloesNatje schreef:okee dankjealleen is er een paard(irishcob) die heeft hele lange manen zodat je dat echt niet kan zien is er dan nog een manier?
gelukkig kan ik nu met mijn proef op m'n lievelingspony die heeft niet zulke lange manen!
Niet alleen handig om te leren voelen of hij in de goede galop zit, maar zo leer je ook beter aan te voelen hoe je paard uberhaupt beweegt!
) Probeer het verschil te gaan voelen, dit kun je doen door een aantal keer aan te springen in galop en iemand jou te laten vertellen wanneer je pony in de goede of in de verkeerde galop zit. Zo kun je het gevoel herkennen en merk je dus later vanzelf wanneer hij wel of niet goed zit