Het was eigenlijk niet de bedoeling om al zo snel weer een topic hier te openen, maar ik was zelf erg aangenaam verrast door de foto's, dat ik het toch maar doe. Ik zie een groot verschil met de foto's van het vorige topic en denk dat we nu echt op de goede weg zijn. Goed, 100% constant is het nog niet, maar ik zie vooruitgang, nu doorzetten ermee
.Punten waaraan we werken:
- activeren achterhand, meer bergop
- constantere aanleuning (Noon plukt graag aan de teugels door wat te zwiebelen soms en dan wat achter de loodlijn duiken om van de aanleuning af te komen)
- galop aanspringen (directer op de hulp) en galop algemeen (tempowisselen, sterker maken, voor groter springen en bovenal mijn houding! Zitten bij het aanspringen (ik ga voorover) en ook zitten in galop
- mijn houding algemeen (rechtop, schouders terug, hand gedragen, maar niet op willen tillen en 1 lijn van elleboog naar bit)
- rechtrichten
Oh ja, even korte info, Wainonia (Noon dus) is 8 jaar, 1.61, kwpn-merrie (Oliver x Wolfgang) en we starten nu in het L1.
Heel pak werk dus waar we mee bezig zijn, maar misschien het vergelijken even waard met het vorige topic: [RT-HAW] Wainonia back @ work na vakantie
punten waar ik verbetering in zie: mijn houding (eindelijk!!!!!) en activiteit/impuls
wat loswerken:

schoudervoor:

galop (wat zeg ik nou... ZITTEN!!)haha.. maar op zich wel mooi actief. Ennehm.. ze kijkt er altijd zo blij bij, das normaal

pasje wijken door de plassen:

en weer galop.. zit al ietsss beter:

jaaaa, er komt iets van een middendraf aan! Dacht dat het nooit zou komen

waterballet

actieve draf, wel iets van de hulp af, maar ik heb dit beeld al liever dan koppeltjeduiken van eerder

uitdraven.. daar moeten we de rem nog bij zoeken (hard, harder harrrder harrrrdst! iemand tips?)

tips en reacties, graag, maar wees een beetje lief voor ons aub.