Even wat info:
Merrie is drie jaar oud en de afstammeling is Sandreo x Cocktail.
Nou ik zou zeggen veel kijk plezier, je mag natuurlijk altijd tips geven.

Eerst even rustig stappen. Ik heb hier voor het eerst een zweepje erbij omdat ze steeds stil ging staan en niet meer naar stemhulp luisterde. Ik geef haar eerst beenhulp en als ze daar niet op reageert geef ik haar een klein tikje erbij. (natuurlijk tegelijk met beenhulp)

Stukje draf op de rechterhand

Tijdens het draven is ze lekker voorwaarts en soms wil ze net over haar tempo gaan lopen dus vang ik het tempo weer iets op. Tevens zoekt ze heel erg steun aan de teugels, ze wil een beetje gaan hangen. Ik heb de laatste minuten toen ze iets zekerder ging lopen de teugels laten vieren en haar even met lange teugel gereden en dat ging redelijk goed.

Toen even een drafje op de linkerhand. Hier loopt ze iets te hard. Ze is echt aan het zoeken op welk tempo ze moet lopen.

En weer een mooi drafje op de linkerhand. Ik ben net been aan het geven en ik vind zelf dat ik mijn hakken iets te ver op trek. Maar ze reageert natuurlijk nog niet en ze is zo smal nog dat ik dit doe zonder het door te hebben. Maar nu heb ik het op foto gezien dus ik zal er de volgende keer eens beter op letten.

Sow en dan nog even netjes poseren voor de camera
Ondanks dat ze echt net pas onder het zadel is vind ik dat Domana het echt super op pakt! Ben dan ook echt trots op haar.