Hooi,
Al ongeveer een weekje geleden ben ik met mijn paard en mijn vriendin met haar paard naar paard&plezier 2011 in Kootwijk geweest
. Dit was de eerste keer samen dat May&Ik ergens heen gingen, we deden mee aan het oefendressuur in de B en met oefenspringen ook in de B
. Nou om half 8 rijden we weg bij stal in vreselijk slecht weer in de hoop dat het beter wordt, uiteindelijk in Kootwijk nog steeds vreselijk weer, maar het werd minder. Dus wij tijdens onze dressuurproef helemaal nat geregend en verwachte een minder aantal punten dan dat we kregen. Dan om 12 uur inrijden bij het springen, het gras was zooo nat! En May was al 1 keer op d'r kont gegleden dus jaa
Om half 1 ongeveer het parcours in en het ging wel erg netjes voor ons eerste parcours samen, erg trots! We hadden 1 weigering
. Voor May was dit trouwens haar eerste parcours ooit dus erg goed van haar
! Maar rond 2 a 3 uur hadden we prijsuitreiking voor de dressuur en ineens hoort mijn vriendin dat ik omgeroepen werd terwijl ik een koek in me mond propte
dus onderhand al 3 keer omgeroepen zegt me vriendin ineens ''joh moet je niet ff naar het secretariaat gaan?'' Terwijl ik van niks wist
Maar met dressuur hadden we een 2e plek met 192 punten
Wat was ik trots op mijn topper
. Nouja even voor wie May niet kent
Naam: Maylady
Leeftijd: 17
Geslacht: merrie
Vader: Samber
Ras: KWPN
Grootte: 1,65 m
Nu maar de foto's

1, Nike en May

2, En dan wat later op de dag ging ik inrijden voor de proef en binnen no time mocht ik de ring in

3, Tussendoor even een pauze, en Maytjee even uitgebreid knuffelen
Was zo trots
4, Onderhand weer opgestapt en aan 't inrijden bij het springen

5, En dan werd het tijd voor het echte parocurs!!
Onthoud wel dit was de eerste keer samen dat we dit deden, en de aller eerste keer voor May. Het is niet perfect, maar niemand is perfect. Het is oefenspringen dus hoor je er nog van te leren
En 'k ben zelf niet zo gevorderd in de wedstrijdwereld. May weer wel

6, En dan aan het eind vieren we de erg geslaagde dag met een roze koek!! EN voor de paardjes een lekkere appel
http://i55.tinypic.com/33pajpd.jpg
http://i53.tinypic.com/2gtqgjp.jpg
7, En dit is het filmpje van het parcours zelf
. Het ging puur om de lol! Voor de 1e keer was ik erg trots op haar 
(Hindernis 2 weigerde ze, dus moest ik 1 en 2 beide opnieuw rijden. Hindernis 3 zat ik in de verkeerde galop en sprong niet over dus kwam opnieuw. Hindernis 4 kwam door mij, omdat ik niet uit kwam. Hindernis 7 was een hele krappe bocht waardoor we beide niet uit kwamen.)
Bedankt voor het kijken!
Tips en commentaar mogen altijd, maar graag opbouwend kritiek
.