Abel aan het werk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kyarahh

Abel aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-11 15:51

Vandaag heeft er iemand wat rijfoto's gemaakt van mij en Abel. Abel is 6 jaar oud en we rijden nu L1 dressuur op wedstrijd. We hebben een tijd in een dipje gezeten maar ik heb het idee dat we weer de betere kant op gaan :). Wij rijden nu even geen wedstrijden meer, maar ons doel is om hard door te trainen en volgend jaar ergens de wedstrijden weer op te pakken.

1. Jammer dat hij zo ver weg is
Afbeelding

2. Hier willen we naartoe :j
Afbeelding

3. Verruimen (mijn hoofd :Y) )
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6. Halsstrekken. Ben hier iets te streng met mijn binnenhand.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8. En een sprongetje als beloning, ook al hoort die hier eigenlijk niet thuis :)
Afbeelding

Mir_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 15:55

Wauw, echt een hele goede verbetering! Knap gedaan meis.
Let er wel dat je je hakken blijft uitdrukken, vooral als je been geeft! En in het midden van de de sprong springen ;).
Verder, hardstikke goed doorgaan zo!

Kyarahh

Re: Abel aan het werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-11 15:59

Ja mijn benen willen nog steeds weleens hun eigen leven leiden..
Haha ja dat ook.. :')
Het springfilmpje staat op cava :)

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 16:12

Wat een leuk paard. Probeer jezelf lang te maken, rechtop zitten en je hakken uitdrukken!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 16:24

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even de charter van RT-HAW aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder de volgende link kan je lezen wat temmen is.