Voor nu wil ik eerst dat het paard zich lekker voelt onder het zadel en dat ze lekker in balans loopt. Ze is gedekt dus volgend jaar wordt ze moeder, misschien kunnen we daarna een keertje starten! Maar eerst gewoon lekker rustig naar balans rijden.
Ik heb haar met bit en met een kaakgekruist hoofdstel gereden, dat laatste werkt voor haar aanzienlijk beter. Maar het is niet mijn paard en haar eigenaar rijdt liever met bitje, nu wordt ze dus met beide methoden gereden.
Eigen puntje; Ik trek een holle rug. Mijn instructeur probeert mij zover te krijgen dat ik mn buik meer aanspan om dat te ondervangen (ik krijg tot nu toe alleen les met mijn eigen paard)
Hier zijn de foto's! Kritiek graag opbouwend!

1. hoi zeggen
!
2. ik zie iets!

3. hop hop, gas erop! (err, gelukkig steekt mn been niet naar voren... )

4. bitloos stukje

5. Bokjeee!

6. En nog een laatste!
Bedankt voor het kijken!
(Ook mede omdat ze nog springerig is, en een val van 1m78 af is best hoog
)wat de tenen betreft, ik denk net aandrijf-momentjes
en mn beugels waren een gaatje te kort, maar goed, dat was ff niet anders, dit paard moet nog leren dat een ruiter niet eng is als die naar voren leunt, haha.
tips zijn altijd welkom!
ik had het zelf eigenlijk nog niet eens opgemerkt, maar dat borsttuigje is omdat het zadel anders echt alle kanten uit gaat :Y ook niet ideaal.
Nu vooral lekker in stap bezig om tóch dat hele rondje in de bak te doorlopen en dan zien we wel weer verder