Mag ik jullie voorstellen aan mijn lieve pony Zarosa?

Gister was het lekker weer dat ik maar besloot om wat foto's te maken. Vorige week had ik naald en draad gekocht om eens te proberen daarmee te vlechten. Ik dacht zelf dat het wel aardig gelukt was voor een eerste keer, en ga het ook zeker vaker doen!
Even wat informatie over Zarosa.
Zarosa W.
1.55 m
7 jaar
M1-dressuur
L-springen
Orame x Dutchboy
Ontzettend lief, eigenwijs paard. Heeft nogal een slechte start gehad met rijden, hierdoor gaat het allemaal niet zo soepeltjes soms. Verder zijn wij echt een springcombinatie, en vind ik het best verrassend dat we nog in het M1 terecht zijn gekomen. Dit omdat ze heel heet wordt op concours en ik dat tijdens een dressuurproef niet goed af kan laten vloeien.
Op de foto's vond ik mijn houding best confronterend. Op wedstrijd heb ik eigenlijk altijd wel 7ens op mijn houding, maar nu ik deze foto's zie snap ik dat nog niet echt, ik ga hier dan ook zeker aan werken!
Verder loopt Zarosa nog teveel op de voorhand, hier zijn we dan ook veel mee bezig door tempowisselingen en schijnovergangen. Dit vindt ze niet altijd even leuk, waardoor we er soms te snel weer spanning in krijgen.
Verder kantelt ze wat in de sbw, en heeft ze wat moeite om te verzamelen in de rechtergalop.
En ja, cap is eigen keus.
Beetje losstappen nog

Hier kun je duidelijk zien dat ze wat op de voorhand loopt

Sbw links (mag wel iets meer buiging lijkt mij)

Sbw rechts, hier kantelt ze dus wat

Gebroken lijntje in galop, mag ze iets ronder blijven

Gebroken lijntje in de andere galop, dacht zelf wel redelijk fijn. (rijd in 20x60 baan, vandaar dat ik bij de E alweer bijna op de hoefslag was
)
Nog wel een redelijk drafje dacht ik zo

Even halthouden, haha ik kijk in de schaduw hoe ze staat

Middendrafje, sinds zondag gaat madame ineens een beetje strekken, best wel trots (A) Maar mijn handen zijn wel heel erg!

Nog een leuk plaatje, kan je de knotjes misschien een beetje zien haha, let alleen niet op mijn gezicht (trouwens op alle foto's)

Ik hoop op veel commentaar, maar wel leuk en waar ik het liefst iets aan heb
Leg uit