Dille wedstrijd debuut!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vithou

Dille wedstrijd debuut!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-11 22:25

Hallo,

Ik had vandaag mijn eerste wedstrijd met Dille.
Doordat de ringen buiten een zwembad waren, was de wedstrijd naar de binnenbak verplaatst. Daardoor kon iedereen maar 1 proefje rijden. Het liep allemaal wat uit en ik zat er sowieso al wel vroeg op dus eigenlijk te lang losgereden. (les voor volgende keer).
Voor mijn gevoel ging de proef niet zo lekker, impulsverlies en strak in de bovenlijk (naar mijn idee).
Ik vond het wel erg leuk, Dille was superbraaf en hoop nog veel meer wedstrijdjes te gaan meemaken :D

Commentaar van de jury was dat ze vonden dat ik Dille erg goed van achter naar voor naar mijn hand toe reed, alleen in de overgangen moest ik proberen haar nageeflijker te houden. (helemaal mee eens).
Ik had 194 punten. :)

Tips en commentaar welkom!
En ohja, mijn houding is verre van perfect, maar ik was meer bezig met mijn zenuwen en dille dan met mijn houding :Y)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes Minjon
En met dank aan reneetjuh85 voor (bijna) alle foto's :D

marloes_s

Re: Dille wedstrijd debuut!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:51

Wow wat een mooie fries, normaal ben ik niet zo'n fan van friezen, maar deze is echt prachtig.
Ik vind je houding nog wel meevallen hoor, al lijkt het of je je hakken wel wat meer mag uitdrukken.
Nette punten voor je debuut. En het hoofdstel staat m trouwens prachtig.

Reneetjuh85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 22:55

Hoi!

Graag gedaan hoor :) Wel lastig die binnenbak om foto's te maken. Je moet nog wel even je onderschrift aanpassen. Dat debuut van jou heeft je ook een winstpunt opgeleverd :D Wees er trots op! Je hebt super gereden vandaag!

Verbeterpunten (het is haw) heb ik niet echt behalve meer zelfvertrouwen hebben :D want je doet het super goed. Over je houding heb je het zelf al. Hij is trouwens helemaal niet verkeerd maar ik zie er wel wat aan. Het lijkt je onderrug te zijn.

wetbagyes14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 23:33

Ziet er netjes uit! Bij een paar foto's loop hij wel heel laag aan de teugel of is dit moment opname of halstrekken? :)

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-11 23:37

De derde en vierde foto is halsstrekken :)

Renee, fotos in een binnenbak is altijd poedersuiker, helaas..
Haha zelfvertrouwen, hmm gewoon veel ervaring op doen en vaak wedstrijden rijden, dan komt dat vast ook wel! :j

Amandie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 07:53

Wow, ik heb zelf een fries en weet hoe moeilijk het is om ze niet in hun 'eigen houding' te laten lopen.
En vind net zoals wat de jury zegt; dat je hem mooi van achter naar voren rijdt! Echt die achterhand zit er op iedere foto echt mooi onder!

Je houding vind ik trouwens ook wel heel erg meevallen! Op sommige foto's mag je je handen wel iets rechterop plaatsen en je hakken uitdrukken; maar verder zit het er goed uit +:)+

Trouwens; je had laatst toch ook al een topic gemaakt van jou en je mooie friesje!?

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 08:00

ik kan het mis hebben hoor, maar vanaf de foto's lijkt je zadel erg achterover te hellen..? Klopt dat? denk dat dat ook wel ten koste gaat van je houding. verder ziet het er netjes uit hoor!

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 08:02

Ziet er goed uit hoor, petje af een fries met lengte rijden. Je zou misschien je beugels een gaatje langer mogen doen. En je hakken dus uitdrukken. Enne wat voor merk hoofdstel heb jij voor je fries, want die staat hem geweldig....

Niceee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 08:48

Dat ziet er super uit voor een eerste wedstrijd. Je fries loopt ook lekker zo te zien, mooi over de rug. Mijn complimenten! Omdat het HAW is: probeer je hakken goed uit de drukken en je benen lang te maken (evt. beugels een gaatje langer?). Heel veel succes samen, jullie vliegen de B vast door!

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-11 11:12

Dankjewel allemaal! :D
Amandie: ja klopt ik heb meerdere topics van d'r.
Beugels een gaatje langer zal ik eens proberen!
Bonita: als ik de foto's zo bekijk lijkt dat inderdaad zo, maar dit is in het echt niet zo.
Dat is op deze foto wat duidelijker te zien denk ik:

Afbeelding

dressuur518

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 12:40

ontzettend mooi beest en goede punten zeg ! ziet er al goed uit hoor ! over je houding is best goed hoor alleen iets minder naar achterhangen (stoelzit) en hakken uitdrukken ! suc6 !