De Farm&Country Fair is al een lange tijd terug geweest, maar ik zou toch graag tips willen krijgen. Qua rijden is er nog niet veel veranderd, maar ik ben wel druk bezig met mijn houding.
Beau is een 12 jarige Haflinger met als vader Nivo van de Haflingerhoeve. We rijden geen wedstrijden maar hebben wel elke week dressuurles. Op dit moment zijn we vooral bezig met haar wat rustiger te krijgen tijdens het draven en galoperen. Doordat ik haar steeds wat moet inhouden is de ontspanning soms wat ver te zoeken, maar we zijn er druk mee bezig.Hier graag ook tips voor! Ook ben ik druk bezig met mijn houding, maar dit zadel helpt niet echt met voor mijn beenligging, binnenkort komt er een nieuw zadel.
De martingaal heb ik inmiddels afgedaan, omdat die niet echt veel nut heeft. En heb mijn beugels ook al 3 gaten langer gedaan.
Vrijdag:

Lol met je knol, we hebben dit trouwens niet lang gedaan en als Beau dit vervelend vond, dan had ze ons er allang afgegooit
Zaterdag:
Foto's zijn van niet goede kwaliteit omdat het de hele dag slecht weer was geweest

Losstappen

Gebroken lijn

Kapstokken

Volte inzetten

Weer volte inzetten

In de paddock(je)
En waarom wij op de Country fair stonden:

We liepen rondjes met de paarden waar kinderen dan 1 of 3 rondjes op konden ''rijden''. Al het geld wat we opgehaald hadden ging naar Manege zonder drempels. In totaal hebben wij €900,- opgehaald wat behoorlijk wat is als je ziet dat we de eerste 2 dagen echt geen lekker weer hadden, de hele tijd buien en kou.
Ik zou graag wat opbouwend commentaar willen, waar ik thuis goed mee aan de slag kan.
Groeten Iris en Beau
!