voorwaarts paard met wat probleempjes

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mootje306

voorwaarts paard met wat probleempjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 17:53

hallo allemaal,
ik ben nieuw op bokt en heb eigenlijk een paar vraagjes

ik heb zelf een paard het ging altijd goed ik kon alles met hem doen maar sinds ik een paar maanden geleden gaat dat neit meer. ik heb toen een ongeval gehad met de auto en had mijn been gebroken. toen des tijds heb ik een kennis op mijn paard laten rijden. het leek allemaal te klikken en de eerste paar keren keek ik hoe ze reed met mijn paard en dat ging super, daarna vertrouwde ik haar en ging ik niet meer iedere minuut er bij staan. na dat ik uit het gips was ben ik weer voorzichtig gaan paardrijden maar mijn paard was niet meer dat paard dat ik kende hij schudde heel erg met zijn hoofd, was zo erg in het verzet als hij iets niet wilde en op de rechterhand valt hij echt heel erg door de binnekant heen hij kan neit ens meer normaal in de rechter galop hij hakt daar zo er en valt zo erg naar binnen. buiten rijden in nog steeds het zelfde aleen als hij iets neit wilt gaat hij i het verzet en krijg je hem met geen zweep of been vooruit. natuurlijk heb ik extra les genomen maar het gaat maar amper vooruit. ik weet dat mijn intructice overal ene oplossing voor heeft maar dit snapt ze ook niet.

ik vroeg me af of jullie misschien een idee hebben. alle kleine beetjes helpen!
alvast bedankt! :D

deeva

Re: voorwaarts paard met wat probleempjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 18:00

Misschien komt het niet door je bij rijdster maar is er lichamelijk iets niet goed je kan b.v. een bloed onderzoek laten doen.Misschien dat daar een oorzaak uit komt.
Succes

mootje306

Re: voorwaarts paard met wat probleempjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 18:07

bedankt voor je tip! hij heeft dit nooit eerder gehad. maar ik zal de dierenarts is laten komen.