Na al meerdere keren dit topic te hebben bekeken zelf de sprong maar gewaagd en een nieuw onderwerp aangemaakt
.Sinds een klein jaartje ben ik in het bezit van mijn schimmel Topanga met als "droom" eindelijk wedstrijden te kunnen gaan rijden met
mijn eerste eigen paardje. Het is een ontzettend lieve merrie die met rijden niet altijd de gemakkelijkste is, waar ik waarschijnlijk zelf ook deels
de oorzaak van ben
. De foto's hieronder zijn van mijn allereerste wedstrijd die ik deze zomer met haar gereden heb, als commentaar van de jury kreeg ik dat ze meer over de rug gereden moet worden waar ik me helemaal in kan vinden. Zelf nam ik teveel een stoel houding aan in het zadel en leg ik mijn benen te ver naar voren,waardoor zij niet lekker over de rug kan gaan lopen. Inmiddels heeft een zadelmaker dit probleem verholpen en loopt ze al beter
! Ben benieuwd naar jullie reacties! En hoop dat ik daardoor mijn minpuntjes kan gaan verbeteren!
1. Instappen..
2. Even een drafje, en alles om ons heen is wel erg interessant!
3. En dan de 1e proef.. Het hoofdje mag wel wat rechter!!
4.
5. Galop.. Hier moet ik meer voor me uit kijken,en paardje loopt niet lekker over de rug..
6. Dit lijkt niet heel erg verkeerd..
7.
8. Stap,hier kijk ik eens een keertje wel voor me uit, maar loopt ze niet echt nageeflijk..
9. Afgroeten, netjes vierkant en maar "lief"lachen naar de jury ondanks dat de proef alles behalve goed ging...
10. Lekker uitstappen..

11. Wat zou er toch omgaan in dat koppie..??
. En blijft (nog steeds..) erg lastig om haar voorwaarts neerwaarts te rijden, voorwaarts wil ze wel maar absoluut
Terwijl ik haar eigenlijk helemaal niet kwijt wil..
! Ik denk dat je op de goede weg bent met haar, lekker veel meters maken en vaak meenemen, dan komt het zeker goed!