Zoals sommige op bokt wel weten hebben Balou_k en ik haar samen gekocht, toen wij bij haar gingen kijken schrokken we ons dood wat zag zij er uit !
We hadden nooit verwacht dat het allemaal zo snel zou gaan, maar wat gaat het goed met ons meisje.
In het begin hadden we plannen dat ze mee kon gaan als handpony, mee gaan fietsen en wandelen.
Ze is echter zo goed bij gekomen, heeft zoveel plezier in het werken zowel aan de hand als met het fietsen of longeren.
De dierenarts is vorige maand ook geweest om haar terug de basisenting te geven en deze gaf ons groen licht om terug op te gaan bouwen, ze zag niet in waarom zij later niet terug bereden kon worden, geen intensief werk maar op recreatieve basis.
En stiekem vinden wij dit natuurlijk hartstikke leuk, mijn dochter heeft nu echt een eigen pony gevoel en ziet het al helemaal zitten. Als het zo goed blijft gaan gaat ze volgend jaar waarschijnlijk ook mee op vakantie!
Ze is nog steeds niet op het ideale gewicht, nog steeds krijgt zij een keer per dag kuil en onbeperkt hooi, in de ochtend en avond anderhalve kg seniorenbrok.
Sinds een paar weken heeft ze een shetlandervriendinnetje waar ze helemaal verliefd op is en je ziet haar nog steeds opbloeien ! Ondertussen is dit de tweede keer in de maand dat ze bereden is geweest. We stappen vooral erg veel een klein drafje en een nog kleiner galopje maar wat vind ze het leuk !
We wilden jullie deze foto's niet ontnemen dus bij deze !
(Ik zie nu pas dat we geen stapfoto's hebben..

En wat ze het leukste vind om te doen !

Kimberly rijdt vooral recht toe recht aan en nog weinig figuren, we proberen ook een keer per week aan de longe te werken zodat ze terug spieren kan kweken.
Jammer genoeg zijn we vergeten foto's te maken zonder zadel zodat je echt kan zien dat ze erg is bijgekomen.
Ik vroeg nog zo even naar huis je schoenen halen, maar dat vond madamme niet nodig, het was eigenlijk ook niet gepland, volgende keer rijschoenen aandoen Kim!
edit: Grapje! Nixe was te bol, maar Maya juist niet... Zie het nu pas in je profiel!
En ja ik ga er niet over zeuren, eigen schuld dikke bult!