vandaag voor de eerste keer écht gestart met m'n lieve schimpie

er waren wat opstartproblemen, we kregen Blax de trailer niet in... 1,5 uur met man en macht hem erin ge 'takelt', hij kon alleen maar recht overeind komen

gelukkig mochten we wat later starten, maar alsnog niet in kunnen rijden maar goed.
Ik was tevreden! Hij was soms wat kijkerig/schrikkerig en vooral de 2e proef wat sloom, soms wat kleine dingetjes, verder was hij heerlijk te rijden!
Sommige foto's zijn echte moment opname's vooral dat soms wat te kort in de hals omdat we dan net na een enge hoek toe rijden. Ik zelf moet erg op mijn hakken letten en dat ik mijn hoofd rechtop houd!Blax is een 5 jarige ruin v. Radisson, maand of 8 onder het zadel en super braaf en fijn dier! Ik heb hem nu een maand of 5 en hij doet het keurig, dit was de eerste keer dat we écht hadden gestart!

Fijn drafje

galopje, mag wat meer lengte nog...

inzet halsstrekken, dit was geloof ik de eerste proef, ging best goed, had een 6 geloof ik!

piano handjes gespot!
kijken naar de letter, volgens mij was dit E afwenden, B linkerhand.
zijn knappe ondeugende hoofd

stappen

tussendoor met paps

wat te diep, zal best kunnen dat ik hier net naar volte halsstrekken wilde gaan!

dit was volte inzetten voor halsstrekken!

van hand veranderen

wilde hier ieder moment wegrijden, jammer dat ie te kort in de hals word

galopje, fijn plaatje!

hoefslag volgen!

te kort, te diep (gingen richting de hoek waar hij staakte in de proef helaas) spanning, benen opgetrokken
verder wel netjes rechtop 

na het halthouden en groeten
(wat ie overigens altijd keurig rond en gesloten doet) altijd direct giraffe spelen zodra het kan 

Dit waren ze! Ik was ondanks alles zeer tevreden hoe die liep,
we hebben nog veel te leren maar was blij toe

dan moet ik wel zeggen dat het op de foto's meer lijkt dan dat het was! maar toch
. ben gek op schimmels!!!!
bedankt met die tip hebben wij hem er ook in ge heftruckt
Ik moet pas later starten.. (hopelijk vergeten
)