klapper lip

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

FFleur

klapper lip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-11 18:46

Hallo allemaal,

ik rij af en toe een 7 jarige merrie bij. ze is tijdens het rijden vaak aan het klapperen met haar onderlip (zie foto) ik vroeg me af waarom ze het doet en hoe ik het kan voorkomen.

groetjes Fleur
Afbeelding

Batlow

Re: klapper lip

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 18:47

Ik kijk even mee, doet paard van vriendin ook. Tis net een vis

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 18:48

Paard van een vriendin heeft het ook, dus ik ben ook wel benieuwd :)

bokken123

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 18:49

Mijn pony doet dit ook, Dit doet ze als ze zenuwachtig is en zo krijgt ze haar spanning een beetje weg.

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 18:55

Ik tem even! staat verkeerd.

Verder zou ik denken dat dit meer iets als een tik is of idd beetje spanning oftewel zenuwachtig, of concentratie

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 19:01

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.