Criletto at work.. 4,5 week onder het zadel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

chico_lama

Criletto at work.. 4,5 week onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-11 19:10

Gister heb ik lekker met me paardje thuis lopen studdere..
Ging hem voor de grap even invlechten en daarna rijden moeders was zo lief om enkele foto's te maken.
Criletto is 4 jaar nu 4,5 week onder het zadel. springgefokt..
hij komt uit een leuke springstam,.. Cristo (= Contender X Carthago) X Caletto I
hij heeft 4 jaar lang niks gedaan, wij hebben hem nu sinds half mei in bezit en kon werkelijk nog helemaal niets.
zelf niet knap met je mee lopen, poetsen, peesbeschermers, halster, hoofdstel.
nu 2 maanden later kunnen we werkelijk bijna alles met hem aankomende maandag zal ik voor het eerst met hem balkjes gaan lopen en een klein sprongetje maken.
ik ben erg benieuwd hoe jullie mijn nieuwe topper vinden..
Ik hoop dat ik hem mag houden tot na het winter seizoen hij is namelijk gekocht om hem straks in oktober eigenlijk weer te verkopen maar hij word zo leuk hihi

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ik denk dat ik niet eens een flater sla als ik met dit paard de dressur baan in ga :+ (als hij er helemaal klaar voor is) start hem dan gewoon rustig in de B mag nog versneld doorstromen als springruiter hihi :') :')
mijn doel is om eind september hem in de dressuurbaan te laten uit komen en in oktober springen hangt beetje af net hoe hij het springen zal oppakken.
Tot nu toe doet hij het super goed en geeft hij goed gevoel naar mij om te rijden.

ponyparadijs

Re: Criletto at work.. 4,5 week onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 19:12

Leuk paard! En ik denk ook niet dat je een flater slaat in de dressuurbaan. Je hebt hem fijn aan het lopen!

X_Linz_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 19:13

leuk paard

ik had graag nog meer fotos gezien van het rijden.
het lijkt of hij er te veel "in" duikt zegmaar,
hij lijkt een beetje een valse knik in de nek te hebben..

chico_lama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-11 19:20

moeders had niet meer fotos gemaakt die houdt daar nooit zo van hihi
hij heeft geen valse knik kan hem lang laag rond rijden, hals strekken met neus er uit alleen op de foto's had hij wat meer neusje er uit mogen hebben maarja foto opnamen is momentopname;) maarja voor 4,5 week onder het zadel is dit zeker geen klagen denk ik hihi.

amazingstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 19:41

jeej, ik denk dat ik wel wat verliefd ben! wat een gaaf dier!
ik hoop dat je hem nog even lekker kan doorsturen!!

blackqueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 19:43

wow mooi paard, echt een leuke combi

Nikkylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 19:53

Gaaf paard heb je zeg!
Die zal het zeker goed doen in de dressuur ring!

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 20:02

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je heb te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.