Ging hem voor de grap even invlechten en daarna rijden moeders was zo lief om enkele foto's te maken.
Criletto is 4 jaar nu 4,5 week onder het zadel. springgefokt..
hij komt uit een leuke springstam,.. Cristo (= Contender X Carthago) X Caletto I
hij heeft 4 jaar lang niks gedaan, wij hebben hem nu sinds half mei in bezit en kon werkelijk nog helemaal niets.
zelf niet knap met je mee lopen, poetsen, peesbeschermers, halster, hoofdstel.
nu 2 maanden later kunnen we werkelijk bijna alles met hem aankomende maandag zal ik voor het eerst met hem balkjes gaan lopen en een klein sprongetje maken.
ik ben erg benieuwd hoe jullie mijn nieuwe topper vinden..
Ik hoop dat ik hem mag houden tot na het winter seizoen hij is namelijk gekocht om hem straks in oktober eigenlijk weer te verkopen maar hij word zo leuk hihi

ik denk dat ik niet eens een flater sla als ik met dit paard de dressur baan in ga
(als hij er helemaal klaar voor is) start hem dan gewoon rustig in de B mag nog versneld doorstromen als springruiter hihi
mijn doel is om eind september hem in de dressuurbaan te laten uit komen en in oktober springen hangt beetje af net hoe hij het springen zal oppakken.
Tot nu toe doet hij het super goed en geeft hij goed gevoel naar mij om te rijden.