Cheyenne op de arabierenkeuring!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-03 00:22

haha....wij hebben 1 secondelijm !!! *LOL*

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 00:24

Okee, blijven ze goed vastzitten.

Maar dan nog los Verward Verdrietig

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-03 00:29

dat resulteert in HARSEN!!!! Tong uitsteken

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 07:35

Franca schreef:
Jennifer krijgt dan een drukke dag; 2 gekke paarden voorbrengen, als Jane met vijgenblad de Liberty in en dan ook nog haar eerste dressuurproef op Cheyenne Tong uitsteken *LOL*


He, ik dacht dat jij dat met die vijgenbladeren ging doen? En ik dacht ook dat jij Yennie voor ging brengen? Ik geloof dat ik maar weer aan mijn conditie moet gaan werken! Scheve mond

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 10:26

AnneOmie"]
[quote="Jennygirl schreef:
Neem jij dan wel Omar mee?


Alleen als jij hem gaat voorbrengen *LOL* Nee geintje.... Misschien neem ik Omar mee maar dan voor dressuur Haha! Ik wil hem niet voorbrengen Ik wil ook geen showpaard maar een prestatiepaard *LOL* een fijn rijpaard dus Tong uitsteken
[/quote]

hoi,
Er zijn behoorlijk veel Internationale Show Paarden die erg goed in de sport meedraaien op hoog niveau
gr,sas.

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, EspaƱa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 20:12

Gefeliciteerd hoor Franca!! Cheyenne ziet er echt geweldig uit...Ze is al een hele dame maar je herkent de kleine Yen er nog goed in..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 21:22

Franca schreef:
Dank je wel Chiqa! De winnaar was Shatia van Riccardo van Bokt.....foto's van haar staan in het topic in rassenpraat. Een mooie merrie en heel erg getraind voor de show...dus daar konden we zowiezo niet tegen op Knipoog
ah nu zie ik haar op de achtergrond staan, ook een fanatstisch beest ik hoorde dat jen het ook goed doet onder het zadel, gewedlig wees er maar trots op!

Ik ga meteen naar Riccardo ff foto's gluren...

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 21:35

Gefeliciteerd nogmaals, ze is echt een schoonheid! Kwijl Kwijl

Suevo wil haar nu helemaal graag ontmoeten Lovers

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 21:58

horsewisper schreef:
er was ook een paard ging steeds steigerewn daarzo die man kon dat paardje amper houden




Afbeelding
Bedoel je deze?? Stonden we zowat naast foto,s te maken van een ander paard, jammer dat zijn hoofd er niet helemaal op staat!Echt een wildebras hij wilde later zijn trailer ook al niet in..

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 22:13

Chiqa schreef:
ah nu zie ik haar op de achtergrond staan, ook een fanatstisch beest ik hoorde dat jen het ook goed doet onder het zadel, gewedlig wees er maar trots op!


We hebben er alle vertrouwen in dat ze het super gaat doen onder het zadel. Volgens mij heeft er nu 3 keer iemand op haar ruggetje gezeten. Maar ze deed het super aan de longe (met zadel) vandaag! Haha! . Volgend jaar zijn we terug en hopen we een proefje met haar te kunnen doen!

Joske

Berichten: 462
Geregistreerd: 12-06-03
Woonplaats: Kweetnietmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-03 23:46

Joske wel Cool en heeft het daar prima naar zn zin gehad Haha! 100%
Volgend jaar ben ik er ook weer, zal ik mn zonnebril afzetten Afbeelding

Alleen heb ik twee dagen last gehad van die vette patat die ze daar verkochten Misselijk

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-03 00:01

Volgend jaar zijn wij er ook weer bij!!! Wordt nog gezelliger....gaan we met zijn allen de polonaise lopen....whaaahhaaaa....big baby weer op dreef Tong uitsteken

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:10

Franca schreef:
Volgend jaar zijn wij er ook weer bij!!! Wordt nog gezelliger....gaan we met zijn allen de polonaise lopen....whaaahhaaaa....big baby weer op dreef Tong uitsteken


Ik kan niet wachten! Neusjes weer mee! Grote tas met eten, want die patat was inderdaad heeeel vies!

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 11:39

patricia!!"]
[quote="horsewisper schreef:
er was ook een paard ging steeds steigerewn daarzo die man kon dat paardje amper houden




Afbeelding
Bedoel je deze?? Stonden we zowat naast foto,s te maken van een ander paard, jammer dat zijn hoofd er niet helemaal op staat!Echt een wildebras hij wilde later zijn trailer ook al niet in..
[/quote]

Met alle respect maar deze jongen heeft deze hengst ook een beetje zelf over de zeik geholpen.
Bij het aanschouwen van de manier waarop dit paard werdt voorgebracht draaide me maag al om.
Nee Nee deze man heeft er aan bijgedragen dat deze hengst zo druk was en zat en hem constant in zijn smoel te trekken(sorry voor het woord smoel)

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 12:24

Franca schreef:
Volgend jaar zijn wij er ook weer bij!!! Wordt nog gezelliger....gaan we met zijn allen de polonaise lopen....whaaahhaaaa....big baby weer op dreef Tong uitsteken


hoi,
volgens mij hebben jullie mekaar niet eens gedag gezegd ivm met zenuwen en zonnebrillen en van alles en nog wat??????????
iig gefeli met je 2e plek ...klaar nu???

gr,sas.

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-03 12:27

Dank je wel! Inderdaad iedereen was hartstikke zenuwachtig, maar we hebben elkaar wel gedag gezegd. Ik had niet eens in de gaten dat jij er ook was Sas! Maar ik weet natuurlijk ook niet hoe je eruit ziet. Hoop je volgend jaar in ieder geval wel te spreken, maar dan wel op een leuke manier! *LOL*

dakhilah

Berichten: 797
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 12:32

hoi,
kom naar Aken zou ik zeggen ....kunnen we met z'n alle een traantje weg pikken als er een GRAND DAME voorbij komt!
gr,sas

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 14:38

riccardo schreef:
Met alle respect maar deze jongen heeft deze hengst ook een beetje zelf over de zeik geholpen.
Bij het aanschouwen van de manier waarop dit paard werdt voorgebracht draaide me maag al om.
Nee Nee deze man heeft er aan bijgedragen dat deze hengst zo druk was en zat en hem constant in zijn smoel te trekken(sorry voor het woord smoel)


Kan best,ik heb niet op hem gelet in de ring.
We liepen net toevallig langs toen hij later de trailer in moest en hij ook heel wild deed.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 19:31

Echt een mooi koppie heeft dat paardje van jou! Schitterend! Die 2e foto vind ik heel mooi!

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-03 20:48

Ik vind het een onwijs leuk paard om te zien! Mooi koppie ook!
jammer dat het een vosje is, vindt het niet altijd zo'n mooie kleur Bloos!
Ondanks dat vind ik het toch een beauty hoor!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 00:19

Dank jullie wel voor de leuke reacties *LOL* Dit topic heeft gewoon over de 1000 views gehad!!! Leuk!!! Haha!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 10:44

Sabiy schreef:
Wat Aken betreft, ik denk niet dat de paarden daar jou tot tranen toe zullen roeren, aangezien je meer dan eens aangegeven hebt absoluut niet van gedishte hoofdjes te houden, en daar lopen er stapels van in Aken. Dus laat die tissues maar thuis hoor ! Knipoog


Ik houd zeker wel van gedishte hoofdjes anders had ik geen arabier gekocht (Cheyenne heeft een erg mooie dish). Maar er is verschil tussen weinig dish, een mooie beschaafde dish en een mega-dish bij de arabieren en dat verschil is wat ik belangrijk vind. Dus ik neem toch maar voor de zekerheid mijn tissues mee, want er zullen genoeg paarden naar mijn smaak rondlopen *LOL* Dat was op alle keuringen tot nu toe zo! Lachen

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 13:27

Hoe herkennen we iedereen in Aken?

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 17:05

wat dacht je van Pipo-neuzen??? Tong uitsteken

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 09:17

Kunnen we het beperkt houden tot de foto's.
Verder worden persoonlijke misverstanden niet op bokt uitgevochten, dat doen jullie maar daar buiten.

Ook is ITP niet bedoeld als Slowchat, willen jullie daar rekening mee houden svp.
De split van dit topic is te vinden op de MH.