Hoi allemaal!Afgelopen week was het 5daagse concours in nieuwe wetering, ik heb hier met twee paarden aan mee gedaan.
het topic van Kansas: [RIJ-ITP] Kansas binnen 1 week L1 en L2 debuut!
Sandro's Serendipity is een 7 jarige merrie van sandrohit x rohdiamant, ze is in mijn bezit vanaf maart en eind mei ben ik mijn eerste B wedstrijd met haar gestart. Het paardje is nog niet eerder uitgebracht geweest en ik moet zeggen dat ze erg braaf is op ander terein.
Mijn doel is om haar uiteindelijk in de aangepaste sport uit te brengen maar voorlopig blijf ik ook regulier starten.
Dipsy is 1.62 hoog en de opvolger van kansas maar voorlopig start ik ze beiden nog lekker.
de week van nieuwe wetering heeft mij 18 rozetten, 11 bekers en 23 winstpunten op geleverd en ik mag dus echt iet klagen.
Nu sta ik op L1 + 8 en hopelijk haal ik zaterdag mijn laatste puntjes, als de training deze week goed gaat start ik haar zondag in het L2
Het staat op haw omdat ik kansas al op itp heb geplaatst..
mijn eigen commentaar: ik hang bij dips vaak wat voorover en mijn handen mag ik meer dragen.
eerst de filmpjes.
aan het begin van het filmpje hoor je mijn vriendinnen en moeder, de prijs uitreiking van het L2 was binnen waar ik die ochtend mijn debuut in had gemaakt met kansas, vandaar dat ik de hele proef als een idioot aan het lachen was, ik was 2 x 2e met 192 punten
deze proef was goed voor 193 punten
voor de oplettende kijker, bxe lijn halthouden gaat ze staan mesten... en aan het einde van de proef roept de jury mij bij zich waardoor ik dacht dat ik iets heel erg fout had gedaan maar hij was vol lof en hoopte deze combinatie vaker in de ring te hebben
197 punten gereden in deze proef

1.

2. middenstap

3.

4. begin hals strekken
'5. gallop is nog een moeilijk punt

6.

7. arg mijn houding :S

8.omstellen en recht maken na mijn gebroken lijn, moet hier nog wat aan werken.

9. middendraf, mag nog meer

10. middenstap een 8

11.meer achterover zitten

12.

13.

14. iets meer bij elkaar rijden voortaan.

15. en nog een oud fototje van een wedstrijd in houten
Ik ben in elk geval trots op mn merrie, ze gaat als een speer en is zo werkwillend!
doeg!
dan zitten mn beugels 3 gaten langer en kan ik mooi voorin mn zadel zitten.