Ook mede omdat diegene waar ik nu sta op steil en sprong binnen een maand speciaal voor mij 3 stallen heeft geplaatst en de bak pas afgelopen voorjaar er zou komen ivm nodige vergunningen enz., stallen zouden dus officieel pas vanaf dit voorjaar verhuurd gaan worden.
ik had al eerder het topic geopend maar hij was weer gesloten ivm niet voldoen aan de HAW regels...dus bij deze op deze regenachtige zondag plaats ik hem nogmaals!
Mijn niveau met Chica is B dressuur en springen doe ik niet op concours met haar.
Waar ik momenteel erg tegenaan loop is dat ik zelf erg loopt te "zagen" moeite met mijn hand stil houden dus en ik laat links altijd mijn teugel erg los waardoor mijn paard achter de loodlijn gaat lopen.
Uiteraard heb ik elke week priveles en werken we aan mijn "probleem" maar wellicht nog meer tips? of misschien zien jullie wel iets heel anders!
Chica hier dus net weer 2 weken @ work:

kantelt hoofd

Inmiddels hoef ik dr niet meer met spoortjes te rijden
ze is super voorwaarts nu,eerder altijd wat lui dus dat is al wel bereikt
hier nog 2 foto's van mijn wedstrijd de week na de rijfoto's+filmpje van mn proef, ik had daar 175 pnt.

inzet halsstrekkenfilmpje:
http://ameetjuh.hyves.nl/album/45247157/Chica/uAW8pLtN/fotos/1321500051/0/UHuY/#media_navigator_1=1&media=3.1321548754.2pid&__state__=20