my best horse Pocoloco

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Celine13

my best horse Pocoloco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-11 13:51

hallo bokkers! :)
dit ben ik met mijn topper pocoloco hij is in april 9 geworden. <3
graag opbouwende kritiek, waar ik iets mee kan.
en waar ik op kan verbeteren.
mijn eigen commentaar is dat ik mijn hakken meer moet uidrukken en niet omhoog gooien.
alvast bedankt voor jullie aandacht!! :j

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

VinandoW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 14:05

Je hangt wel wat achterover waardoor het lijkt alsof hij heel erg hangt in je handen, verder zou zijn neus meer op de loodlijn moeten hij kruipt er op sommige foto's wat achter. Je spoor gebruik zou wat minder mogen, tenminste op foto 7 prik je hem wel erg hard. Verder vind ik het een mooi paardje op te zien! Mooie combinatie

josien_m_

Re: my best horse Pocoloco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 14:09

Ontspanning bij jullie beiden zou fijn zijn!

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 14:21

Idd je spoor gebruik ziet er niet echt fijn uit, omdat je je hakken zo optrekt prik ( raak) je hem "teminste zo lijkt het op bijna alle foto's "
En je paard lijkt erg op de voorhand te lopen, al moet ik zeggen dat het ook aan de 'fotograaf' zou kunnen liggen omdat om sommige foto's de omheining van de bak ook scheef is.

verder een leuk paard !
maar misschien eerst wat meer aan de 'basis'werken
en dan met name je houding + zorgen voor ontspanning.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 14:23

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.