springen en dresuur met paola

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Deniisse

springen en dresuur met paola

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-11 15:52

hooi
we hebben gister een pacourtje gesprogen en we hebben nog wat dresuur foto's.

even wat informatie.
paola
14 jaar oud
160 cm
we hebben niet zo veel foto's omdat ze al snel moe waren.en ze zijn op 2 verschillende dagen gemaakt.

hier komen de foto's.
eerst wat dresuur
1Afbeelding
2Afbeelding

En nu de spring foto's

eerst een laag kruisje
3Afbeelding
4Afbeelding
En een steiltje
5Afbeelding
En als laast een foto met het veulen.
6Afbeelding
bedankt voor het kijken

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 15:56

Op de eerste en tweede foto zit je volgens mij veel te kort met je benen, of had je de beugels al in 'springstand'? Het lijkt of je heel erg achterop je zadel zit.

Deniisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-11 15:58

Supervixen schreef:
Op de eerste en tweede foto zit je volgens mij veel te kort met je benen, of had je de beugels al in 'springstand'? Het lijkt of je heel erg achterop je zadel zit.

jah het klomp ik trok mijn bene op

Sica
Moderator Over Paarden

Re: springen en dresuur met paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 16:20

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.