Training bij R.Hoffman met Nepal (v.Novaris)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

VivaLasDivas

Training bij R.Hoffman met Nepal (v.Novaris)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-11 14:11

****Gisteren ben ik met mijn grote vriend gaan trainen, niet zoals gewoonlijk buiten in de bossen
maar lekker droog binnen!! Nepal is niet zo van het dressuren maar van het lekker lang uit draven
en galopperen in de bossen. 8-) ****

En omdat hij mijn hartendief is doe ik natuurlijk ook zoveel mogelijk zijn ding!! :j _/-\o_
We moeten het wel leuk houden.. Maar ik moet zeggen hij heeft gister toch maar weer bewezen
dat hij ook lekker kan lopen binnen!! +:)+

Afbeelding
Nieuw rondgenaaid hoofdstel (schockemöhle)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

daNiielle_

Re: Training bij R.Hoffman met Nepal (v.Novaris)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 14:36

Beetje onduidelijke foto's vind ik, hij lijkt soms wat te diep te lopen.

Je topic voldoet trouwens niet aan de regels, dus informatie over je paard en niveau etc.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 15:07

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.