Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mango schreef:Mijn paard is een arabiertje en die zweet dus ook nooit
zelfs niet na een 2 uur rijden achter mekaar, alleen
een klein beetje onder zn zadel.
) Maar als ik een half uur echt 'zware' arbeid van hem vraag kan hij goed al helemaal bezweet zijn. Vonnie84"]
[quote="mango schreef:Mijn paard is een arabiertje en die zweet dus ook nooit
) Maar als ik een half uur echt 'zware' arbeid van hem vraag kan hij goed al helemaal bezweet zijn.mango"]
[quote="Vonnie84"][quote="mango schreef:Mijn paard is een arabiertje en die zweet dus ook nooit
) Maar als ik een half uur echt 'zware' arbeid van hem vraag kan hij goed al helemaal bezweet zijn.
Vonnie84"]
[quote="mango"][quote="Vonnie84"]
[quote="mango schreef:Mijn paard is een arabiertje en die zweet dus ook nooit
) Maar als ik een half uur echt 'zware' arbeid van hem vraag kan hij goed al helemaal bezweet zijn.
Ik denk inderdaad dat dit per paard verschillend is. Net zoals bij mensen de ene zweet nu eenmaal meer als de ander. Mijn paard zweet niet zo snel en is goed op conditie. Maar het paardje van mijn vriend zweet heel snel en is zelfs in betere conditie als mijn paard. Als wij een buitenrit gaan maken merk je gewoon dat zijn paard meer conditie heeft en toch zweet hij meer. Dus dit is gewoon per paard verschillend