Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
horsiegek schreef:Na ongeveer een jaar kwam de tandarts weer voor controle, zij kwam erachter dat er nog een wolfskiesje zat die onder zijn velletje lag. De verkoopster heeft dat toen der tijd waarschijnlijk lekker laten zitten, want dat zal wel teveel gekost hebben, daar ben je dus weer lekker mee...
horsiegek schreef:En gewoon bij de jaarlijkse controle kom je erachter dat je lieve vriend ontzettend onnodig pijn heeft gehad. Handelaren... grr....
horsiegek schreef:Even voor de duidelijkheid, ik rijd mijn paard zoveel mogelijk op m'n zit. Hetgene waar ik naar streef is een lichte contact teugel.
Een wolfskiesje ontstaat niet zomaar even opnieuw, veel amateuristische tandartsen trekken ook zonder verdoving of enkel een verdoving via de ader. Voor deze ingreep was nog een plaatselijke verdoving nodig wat weer meer kost.
Dingen als: je bent niet oplettend genoeg geweest vind ik een beetje te ver gaan. Paard is onderste boven gekeerd, en ik vind het zelf ook heel spijtig er zo laat achter gekomen te zijn.
horsiegek schreef:Een wolfskiesje ontstaat niet zomaar even opnieuw, veel amateuristische tandartsen trekken ook zonder verdoving of enkel een verdoving via de ader. Voor deze ingreep was nog een plaatselijke verdoving nodig wat weer meer kost.