Fjord Storm @work in de bosbak

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Esmefleur

Fjord Storm @work in de bosbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-11 14:33

Hallo

Omdat onze bak zo bezopen was gingen we woensdag naar de bak in het bos.Door mij ook wel bosbak genoemd Die was namelijk nog droog Om nog even ons proefje te oefenen voor morgen. Een andere verzorgster en onze helper in het rijden was zo vriendelijk om wat fotos te maken.Storm en ik doen afentoe mee aan wedstrijdjes. Zelf ga ik nu beginnen bij f4 op Manege achtern bos in rijssen.Nou ja mijn doel is om nog veel promotiepunten te halen in het ruiterpaspoort

Mijn eigen commentaar:

-Pianohandjes en meer handen sluiten
-Hakken uitdrukken en tenen naar binnen draaien.(heeft iemand hier tips voor)
-Niet naar beneden kijken

Nou ja hier komen de fotos dan

Stappen (let niet op mijn hoofd)
Afbeelding

Drafje
Afbeelding

Galop (hier vind ik het lijken alsof ik hang)
Afbeelding

Afbeelding

Ik ga zekers wat met de tips doen Ik weet het ik moet nog veel leren maar ik vind dat het stukken vooruit is gegaan met vergeleken hoe het eerst was.

Dit was eerst(En nee dit is niet de verlichte zit maar dit was hoe ik zat in galop terwijl je moest blijven zitten in het zadel :oo )
Afbeelding

Groetjes :evaw: Esmé

horzlover

Re: Fjord Storm @work in de bosbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 14:38

je moet proberen ook je handen te onstpannen want je houd ze een beetje krampachtig bij het zadel bij de draf verder geef je zelf al je probleem puntjes aan

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 15:21

Volgensmij hang je ook een beetje naar binnen, of zie ik dat verkeerd?
Verder ben ik het eens met horzlover. :j

Esmefleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-11 16:34

michelle nu je het zegt zal het inderdaad wel kunnen kloppen bedankt voor de tips geld voor zowel michelle als horzlover ik zal ze morgen toepassen in de proef

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 18:02

je zit ook een beetje in stoelzit, misschien je beugels iets langer en je handen ontspannen als het paardje ook ontspant.
misschien kan je een paar lesjes nemen? is altijd wel prettig als iemand je kan helpen op het moment , dan kan ze/hij ook aangeven wanneer het beter gaat of wanneer je iets niet helemaal goed doet.

Esmefleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-11 21:08

princesspres ik werdt op dat moment wel geholpen.Dit is trouwens mijn verzorgpony.Maar ik heb wel les op een manege met manegepony's

Anonimo12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 09:54

Het ziet er behoorlijk gespannen uit, je zit krampachtig op je paard. Je houdt je handen wat stijf. Volgens mij vloeit jouw spanning ook een beetje in de pony, hij drukt zijn rug best wel uit. Probeer inderdaad nog wat meer recht te zitten en houd je hakken goed uitgedrukt! Volgens mij wil je graag jezelf verbeteren dus volgens mij gaat dit allemaal een stuk beter worden ;) Een hele, hele leuke Fjord heb je!

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 15:59

Topic weer open, na herstellen van de openingspost.