Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dan heb je namelijk je armen in een goede hoek en beweeg je vanuit heel je arm. Helpt mij wel om goed te zitten
azaro schreef:wat bij mij een trukje was, was zo'n bontje onder het zadel en moest mijn handen op die hoogte houden, zolang dat ik de floeshkes voelde van het bontje wistek dat ze goed waren

xSaarSaar schreef:azaro schreef:wat bij mij een trukje was, was zo'n bontje onder het zadel en moest mijn handen op die hoogte houden, zolang dat ik de floeshkes voelde van het bontje wistek dat ze goed waren
Dat is absoluut niet de bedoeling van een bontje
Als je zomaar een bontje onder je zadel legt maak je dus een goedpassend zadel slechtpassend.
TS, fijn dat het beter gaat! Oefening baart kunst, je nieuwe verbeterde houding moet er gewoon inslijten zoals dat met je oude is gegaan
azaro schreef:xSaarSaar schreef:Dat is absoluut niet de bedoeling van een bontje
Als je zomaar een bontje onder je zadel legt maak je dus een goedpassend zadel slechtpassend.
TS, fijn dat het beter gaat! Oefening baart kunst, je nieuwe verbeterde houding moet er gewoon inslijten zoals dat met je oude is gegaan
Dat weet ik, maar het zadel had het nodig dus was het wel mooi meegenomen