Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
missverynice schreef:Er moet iets gebeurd zijn wellicht heeft zijn verleden er iets mee te maken waardoor Rolex zo reageerd, maar ik zou het paard niet laten slachten
hierom en zou eerder aan een oplossing denken waardoor de band tussen jouw en Rolex wel goed kan komen.
Benfan schreef:Ik ga met de rest mee, ik zou het dier niet nog en kans geven. Zonde, maar zelf in een rolstoel belanden of erger is het risico niet waard, liever 1 paard minder dan dat jij er aan onderdoor gaat. Ik vraag me dan wel af wat er in hemelsnaam met dit paard is gebeurd dat hij zo is geworden.
jokari schreef:mooi laten staan waar ie staat. Je gaat je eigen leven toch niet riskeren ?
Je hebt voor zover ik lees idd geen schrik van "een" paard, maar alleen van dát paard. Hoe nobel ook van je vader, niet iedereen kan met zo'n paard overweg. Ik denk dat dit een paard is dat maar 1 meester accepteert, welke de redenen ook zijn voor zijn gedrag, en ik denk dat Rolex dan ook enkel en alleen voor je vader veilig is om mee te werken. Persoonlijk zou ik niet meer in de buurt komen van dat paard.

Elles schreef:Mooi laten staan bij de slager, is mijn eerste gedachte. En anders klimt je vader er maar lekker op, als hij hem zo graag een derde kans wil geven.......
Een manier om van angst af te komen, is om na een val weer op te stappen. Maar dat is de angst voor het vallen en niet voor een paard. Als jij niet met een paard overweg kunt en je HOEFT er niet per se op, lekker op de grond blijven. Genoeg paarden die WEL leuk zijn om te rijden en mee om te gaan.