Unique is een lieve merrie van Farrington x Junior
Ik heb haar nu bijna twee maanden. Unique is sinds ongeveer een half jaar onder het zadel. Voorheen heb ik verschillende bijrijdpaarden gehad, waarmee ik voornamelijke recreatief reed. Een niveau hebben wij samen niet, eerst de basis maar eens voor elkaar krijgen
Unique is in vrij korte tijd twee keer verhuisd, dus we hebben haar eerst lekker even aan haar nieuwe thuis laten wennen. Echt veel gereden en gelest hebben wij dus nog niet, we zijn wel veel stukjes met haar naar buiten gegaan. Dit was nieuw voor haar, maar ze doet het ontzettend braaf
Ze is wel alert, maar schrikt verder bijna nergens van en ze gedraagt zich heel netjes. Tijdens het rijden is Unique behoorlijk voorwaarts. In de aanleuning is zij nog onrustig, ze loopt snel te diep. Ik moet het gevoel op haar ook nog een beetje krijgen, dus er is zeker nog genoeg op de foto's aan te merken. Unique loopt vaak te diep, terwijl ik liever zou zien dat ze wat langer en lager zou lopen en wat makkelijker mijn hand zou volgen. Ik zit vaak nog niet zo netjes, waar ik vooral moeite mee heb is de knik in mijn ellebogen, gestrekte armen voelen voor mij veel natuurlijker
Nou, genoeg gepraat, de foto's
De foto's zijn van twee dagen. Dit zijn alle foto's die zijn gemaakt, verder stond meneer druk te praten en met zijn telefoon te spelen
Ze staan niet op volgorde!Instappen:

Eerste drafje:

Miscommunicatie:

Overgang naar stap:

En lekker buiten uitstappen:

Ik realiseer me dat het er nog lang niet uitziet hoe het hoort, maar we hebben wel veel plezier samen. Commentaar is van harte welkom, maar breng het wel een beetje vriendelijk

Groetjes,
Of ik zie spoken 
Ik hoop dat wij samen over een aantal maanden ook zo ver zijn! Het is absoluut niet zo dat ik haar naar beneden trek, maar ze loopt gewoon vrij snel wat opgekropt en ik heb nog niet de handigheid om haar daar net dat stuk uit te rijden en haar mijn hand te laten volgen. Nu loopt ze vaak nog te hoog en te diep, terwijl langer en lager een veel fijner beeld zou geven