Dressuur met Lando sw

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JolysBorsato

Dressuur met Lando sw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-11 22:13

Naam : Lando SW
leeftijd : 13 jaar
niveau : Ik weet niet wat zijn de nederlandse niveaus, maar in wallonie dat is +- L6
Hij is heel braaf maar niet altijd makelijk om te rijden, moeilijk in de hand (soms bang voor de hand!), hij moet heel veel werken de 'voorwaarts' en de transities (Draf/galop, galop/draf, stap/galop, Galop/stap). We beginnen ook met de galopwisselen, en appuyeren!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alle tips zijn welkom :)
Laatst bijgewerkt door JolysBorsato op 05-07-11 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

LiVetime

Re: Dressuur met Lando sw

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 22:15

De achtergrondinfo mist :)
Naam paard, leeftijd, niveau, waar ben je mee bezig, waar loop je tegenaan enz enz enz... Dat moet je even aanpassen, anders loop je grote kans dat dit topic gesloten wordt.

Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 22:16

Ik denk niet dat een franstalige dat weet! ;)

Wat een leuk paard! :D

JolysBorsato

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-11 22:18

Ok dankje!

vivan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 08:26

ik vind het echt een heeel gaaf beest! alleen vind ik jou véel te streng in je rechter hand. verder vind ik je houding prachtig

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 10:47

De openingspost voldoet hier niet aan de regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even de charter van RT-HAW aandachtig door, inclusief de links die erin staan.
Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.
Daarnaast zijn de foto's die je hebt geplaatst te oud, waardoor de rijtechnische commentaar die gegeven wordt niet meer van toepassing is.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Wanneer je geen 5 recente foto's hebt waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.