; mijn handen gaan alle kanten op, ook met het lichtrijden (terwijl ik dacht dat het daarbij wel okee was...). Dit vind ik nogal vervelend, vooral voor mijn paard natuurlijk en ik wil het graag verbeteren... Welke tips kunnen jullie me geven ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
; mijn handen gaan alle kanten op, ook met het lichtrijden (terwijl ik dacht dat het daarbij wel okee was...). Dit vind ik nogal vervelend, vooral voor mijn paard natuurlijk en ik wil het graag verbeteren...
Heb je speciale zitlessen voor
doordat je handen op de juiste manier bij elkaar staan (en rechtop !) en je het bekertje zo tussen je twee handen in houd let je vaak automatisch erg op je handhouding.
ClaudiaMP schreef:Bekertje water tot bijna vol vullen. Tussen je twee handen zetten en zitten maar![]()
Zonder water is een betere optie is niet zo'n gedoe allemaaldoordat je handen op de juiste manier bij elkaar staan (en rechtop !) en je het bekertje zo tussen je twee handen in houd let je vaak automatisch erg op je handhouding.
en sluit mij aan bij bovenstaande reacties