ik rij op een hele leuke manege en ik wil heel graag nieuwe dingen leren maar de instructrice die zegt dat we maar voor ons zelf moeten rijden. en ik wil graag iets in de dressuur sport komen maar ik weet niet of ik daar goed genoeg voor ben... dus vraag ik jullie om tips. mijn punten zijn: tenen naar binnen en handen iets meer rechter op.. maar ik hou van tips dus u mag kritiek geven maar hou het aardig!
We hebben besloten om je topic op RT-HAW te sluiten vanwege de slechte kwaliteit van je foto's. RT-HAW is bedoeld voor opbouwend werktechnisch commentaar, en dit kan alleen gegeven worden als je foto's van een acceptabele kwaliteit zijn. Zodra je andere foto's beschikbaar hebt die hier wel aan voldoen, dan mag je uiteraard een nieuw topic openen.
Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.
Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar **-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.