ik heb vandaag tijdens het rijden mijn vader even lief aangekeken of hij een filmpje van me wilde maken om te kunnen kijken hoe ikzelf rijd en deze wil ik graag met jullie delen want ik zou graag wat tips krijgen.
eerst even wat info:
Gattuso is een ruin van 11 jaar oud (28/07/1999) en 1,46 +- groot.
zijn ouders zijn niet bekend het enige wat ik weet is dat hij fjordxwarmbloed is.
en dat zijn vader een goed springpaard is.
wij zijn nog niet gestart maar zijn dit wel van plan te gaan doen.
er moet op nog heel wat gewerkt worden, zoals met name:
-handen bij elkaar (ben ik al weken op aan het oefenen)
-hakken omlaag
-recht zitten(ik val heel snel voorover hier corrigeer ik mezelf ook snel op)
-contact op linkerteugel (ik ben heel sterk op rechts waardoor ik links laat hangen)
-benen niet afsteken
ik 'trok' Gattuso niet in de krul maar tegen zijn borst aan doordat ik zo sterk op rechts was gelukkig wees een vriendin mij daarop en laat ik hem nu veel meer los.
filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=xFMXXSOpACk
foto's:

na het rijden nog even lekker naar buiten geweest.
zo reed ik hem voordat die vriendin mij erop wees:

hier zie je goed dat ik hem echt naar zijn hals toe trek.

op deze foto zie je heel goed dat ik ontzettend streng op rechts ben waardoor ik dat hele bit door zijn mond trok wat natuurlijk ontzettend sneu is, nu laat ik hem meer los waardoor ik niet meer dat hele bit door zijn mond trek.(als jullie nog wat tips weten waardoor ik niet streng op rechts ben en links vast kan houden zou dat heel fijn zijn
)nou ik hoop dat jullie veel tips voor mij hebben
maar mijn pony is idd heel slecht aan het been en dat komt dan denk ik omdat ik elke pas aanspoor dan zal ik hier ook goed op gaan letten
Jezelf er goed op blijven wijzen, misschien een keer aan iemand vragen die met je in de bak rijdt om je telkens op je handen te wijzen.