hier weer een Roy (ons vorge topic: topic.[RT-HAW] Roy 4 jarige welsh || L1 dressuur) vandaag heeft een vriendin foto's gemaakt van Roy (v.Verona's bo-gi) en mij tijdens de training. we hebben vooral los gewerkt aangezien hij een weekje met vakantie is geweest. dus geen ingewikkelde dingen

hij is inmiddels twee keer mee geweest op wedstrijd en de eerste puntjes in de L1 zijn binnen

ik ben direct L1 gestart omdat we dan mooi door kunnen groeien dit jaar in de L1 en L2. hij mag in januarie pas M starten ivm met zijn leeftijd. dus hebben we lekker alle tijd

waar we op wedstrijd het meest tegen aan lopen is de spanning. hij word dan wat dribbelig en krijgt foutjes. dan maakt hij zijn pas niet af of springt verkeerd aan in galop. maar goed daar is hij puppy voor. ik moet nog leren hem daarin beter te begeleiden. dit is de eerste jonge pony die ik opleid dus het is allemaal heel erg wennen. gelukkig is Roy erg braaf!
waar we thuis vooral aan werken is dat als hij loperig word ik hem vooral opvang met mijn zit. als ik er van voor teveel aankom word hij kort in de hals en treed achter niet meer mooi door. ik moet zelf mijn schouders meer terug houden. dit heb ik vanaf jongs af aan heel moeilijk gevonden. het word steeds wat beter maar we zijn er nog lang niet. allemaal puntjes om aan te werken.

ik heb geen foto's van het instappen, dat is niet zo intressant

1) loswerken

2) Smile

3) goed de camera in de gaten houden!

4)

5)

6) fijn plaatje

7) galopje

8) kunnen we links om ook

9) uit galopperen. zon weg

10) en lekker uitstappen op het weggetje. (stilstaan is heul moeilijk

Bedankt voor het kijken