Meet Syl, mijn allerliefste E-pony! Hij is elf jaar en is nu vijf jaar van mij. We rijden geen 'gewone' wedstrijden meer, maar zijn sinds twee seizoenen endurance gestart. Thuis wissel ik heel veel af, dressuur, springen, oefenen in cross, buitenrijden, zonder zadel, loswerken, Syl kent het allemaal.
Dressuur doen we meestal twee á drie keer per week, en dat gaat al heel aardig. Syl heeft best wel wat aanleg (ondanks zijn luiheid
) en we vinden het dan ook leuk om moeilijkere oefeningen te doen. Het laatste jaar oefen ik met kleine beetjes wat galopwisselen, contragalop, hele kleine stukjes pirouettes, en verzamelen. En vandaag heb ik dan voor de eerste keer met stang en trens geoefend, mam vond dat ik dat wel kon, omdat ik Syl zelf alles aangeleerd heb. Mam heeft vroeger (voor mijn tijd, toen ze nog jong was
) Z2 gereden met diverse paarden, en ze heeft mij vandaag geholpen. Normaal rijd ik Syl op een dubbelgebroken watertrens, maar voor één keertje dus met S&T.Hier de foto's
Ik heb trouwens geen foto's van het losrijden, mams kwam pas later met de camera aan 
Syl mag hier wel wat meer zakken, maar ik was heel voorzichtig en daar maakt meneer dus misbruik van..

Mooi moment, alleen ik zit voor geen meter..
Kwam er trouwens ook achter dat mijn beugels wel een gaatje langer mogen..
Allemaal die teugels, mam help!

Prachtige foto

Nee, hij struikelde niet..

Hier valt hij nogal op de voorhand, verzamelen is soms nog moelijk.

Uhum..rechtop zitten!!
En Syl mag wat meer zakken.
Hier wordt hij een beetje te lang..

Mijn lieverd

Commentaar is altijd welkom, Syl en ik proberen het iedere keer weer wat beter te doen

Edit: Ik hoop echt niet dat ik een reltopic ga creëren, de oefeningen die ik nu al veel oefen probeer ik steeds meer te perfectioneren, en mam vond echt dat ik het een keertje verdiende om eens met S&T te proberen. Ik heb echt voorzichtig met hem gedaan, en ik zou Syl nooit pijn willen doen ofzo. Ik heb dus ook de hele tijd hulp en tips van mam gehad