Ik kon het niet laten om toch nog even een topic te maken
. Me vader heeft gister fotograaf gespeeld, en hij begint talent te krijgen! Ik vind zelf dat er een stel prachtplaten uit gekomen zijn! Dus ik wou ze toch even delen. Het laatste topic dat ik heb geplaatst was: [RT-HAW] Genietend van Tristan zijn we nu samen officieel L2 . Onverwachts vliegen we het L2 door. Op wedstrijd heb ik me handen nog vol aan hem! En is die lekker stout af en toe. Hij maakt er liever zijn eigen proef van. Toch hebben we na 5 starts al 6 winst! Dit hadden we nooit durven dromen! Daarnaast geniet ik echt van Tris, het is echt mijn levensmaatje. In de training is Tris momenteel heel erg fijn. In het vorige topic moesten we echt even een stapje terug, maar we zijn hem nu weer rustig aan het uitbereiden, hij wordt hierdoor wel weer sterk maar we proberen hem zo fijn mogelijk te houden. Soms zal ik daarom wel weer een stapje terug moeten. Toch proberen we hem voor het M nog wat meer op te richten en nog meer vanuit achteren te rijden. Wel wordt hij daardoor vaak sterk en maakt die een valse knik, dus het zal niet altijd even makkelijk zijn!Nou ja genoeg gepraat en geniet! Foto's staan niet op volgorde overigens.

Pasje wijken

In de galop wordt die vaak nog sterk, maar hij gaat gelukkig steeds meer zitten.

Galopje

Heel fijn beeld! Hij mag alleen nogmeer sprong maken

Hier willen we eigenlijk naar toe.

Op deze foto ben ik nog het meeste verliefd!
Nog een paar leuke foto's van de wedstrijd, van afgelopen zondag! Hier was die erg stout, heel drammerig en eigenlijk niet fijn. Toch was proef 2 veel beter en daar hebben we toch een winst gereden!

Deze foto vind ik heel erg bij ons passen!

Pasje wijken

Galopje

Tot slot zijn boevenkop! Hoe stout die soms kan zijn, ik geniet elke minuut met hem!
Nou ik ben benieuwd wat jullie vinden
.Groetjes!

, zo fijn als die nu is is die niet altijd he haha! Zeker als je is opwedstrijd komt koekeloeren heb ik me handen er vol aan.
.