We vliegen onverwacht het L2 door! Tristan @ work

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

x_Lys

We vliegen onverwacht het L2 door! Tristan @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-11 10:02

Hallo,

Ik kon het niet laten om toch nog even een topic te maken :o . Me vader heeft gister fotograaf gespeeld, en hij begint talent te krijgen! Ik vind zelf dat er een stel prachtplaten uit gekomen zijn! Dus ik wou ze toch even delen. Het laatste topic dat ik heb geplaatst was: [RT-HAW] Genietend van Tristan zijn we nu samen officieel L2 . Onverwachts vliegen we het L2 door. Op wedstrijd heb ik me handen nog vol aan hem! En is die lekker stout af en toe. Hij maakt er liever zijn eigen proef van. Toch hebben we na 5 starts al 6 winst! Dit hadden we nooit durven dromen! Daarnaast geniet ik echt van Tris, het is echt mijn levensmaatje. In de training is Tris momenteel heel erg fijn. In het vorige topic moesten we echt even een stapje terug, maar we zijn hem nu weer rustig aan het uitbereiden, hij wordt hierdoor wel weer sterk maar we proberen hem zo fijn mogelijk te houden. Soms zal ik daarom wel weer een stapje terug moeten. Toch proberen we hem voor het M nog wat meer op te richten en nog meer vanuit achteren te rijden. Wel wordt hij daardoor vaak sterk en maakt die een valse knik, dus het zal niet altijd even makkelijk zijn!

Nou ja genoeg gepraat en geniet! Foto's staan niet op volgorde overigens.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Pasje wijken

Afbeelding
In de galop wordt die vaak nog sterk, maar hij gaat gelukkig steeds meer zitten.

Afbeelding

Afbeelding
Galopje

Afbeelding
Heel fijn beeld! Hij mag alleen nogmeer sprong maken

Afbeelding
Hier willen we eigenlijk naar toe.

Afbeelding

Afbeelding
Op deze foto ben ik nog het meeste verliefd!

Nog een paar leuke foto's van de wedstrijd, van afgelopen zondag! Hier was die erg stout, heel drammerig en eigenlijk niet fijn. Toch was proef 2 veel beter en daar hebben we toch een winst gereden!

Afbeelding
Deze foto vind ik heel erg bij ons passen!

Afbeelding
Pasje wijken

Afbeelding
Galopje

Afbeelding

Afbeelding
Tot slot zijn boevenkop! Hoe stout die soms kan zijn, ik geniet elke minuut met hem!

Nou ik ben benieuwd wat jullie vinden :).
Groetjes!

Fleurrr_

Re: We vliegen onverwacht het L2 door! Tristan @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 10:07

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 10:09

Tris :~

Het gaat er echt steeds beter uitzien! Inmiddels weet ik dat ie echt niet altijd de makkelijkste is en heb ik nog altijd veel respect dat je toch met em doorzet. Start je nog met primeval concours?

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 10:09

Lysanne ! :)

Vind het er goed uitzien ! :j probeer zelf op het je tenen te letten :o .. je drukt je hakken wel uit maar draait je tenen niet naar binnen :) En probeer niet te ver naar achter te leunen :)

Top dat het zo goed gaat ! :):)

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 10:15

Heel leuk beestje om te zien.
Vind alleen je voet zo eng naar boven staan! En dan soms ook nog naar buiten, ziet er heel raar uit.
Wellicht je beugels een gaatje langer proberen?
En probeer aan het kantelen van het hoofd betreft wijken te werken.
Verder ziet het er netjes uit en wens je veel succes in het M!

Bluppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 10:25

Wat een tegek mooi paard heb jij zeg! WAUW!

hij loopt lekker zeg. Combie ziet er echt goed en ontspannen uit.
BTW je pa kan idd wel goed fotograveren.
Ik moet vanavond is kijken wat me vriend voor foto's gemaakt heeft van me eerste paarrijles op me eigen knol..Hoop dat ze er aan tippen maar vrees t ergste....

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-11 10:28

Wat een super leuke reacties zeg! Het is trouwens niet mijn paard! Het is mijn lieve bijrijdpaard! Ben ook heel erg blij met de eigenaresse wat ik er allemaal van mag.

Haha ja he Steef :P, zo fijn als die nu is is die niet altijd he haha! Zeker als je is opwedstrijd komt koekeloeren heb ik me handen er vol aan.

Haha, iedereen over me tenen. Vinden jullie me niet lenig? Jullie hebben helemaal gelijk hoor! Moet er echt meer op gaan letten. Dat van het achterover zitten, toevallig had ik het nu ook een keer op me protocol over een 'stoelzit' dus nog maar even goed opletten dat ik niet voorover ga zitten, niet achterover maar gewoon rechtop!

Met me wedstrijdlaars zitten me beugels ook een gat langer overigens :).

En het M duurt denk ik nog wel even :). Goed doortrainen nog, ook schouderbinnenwaarts etc moet wat beter bevestigd zijn. Daarnaast hoop ik dat ik nog steeds de kans krijg van de eigenaresse en eerste de rest van de winstpunten nog maar is bij elkaar zien te sprokkelen :)!

afwasborstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 10:29

Gaat er steeds beter uit zien :D
Je ziet idd dat je 'm in de training steeds meer naar de ontspanning kan rijden, hij lijkt al een stuk losser in de kaak. Kan me herinneren dat hij daar de vorige keer erg strak bleef. Gaat zeker de goede kant op, succes straks in het M :)

UniFlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 13:03

Het klinkt dichtbij he als je al weer 6 winst hebt? :D heb ik ook momenteel :P

Probeer meer voorruit te kijken, dan zal je zelf ook rechter gaan zitten.

HRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 19:32

Leuk dier met die 4 witte benen!
Het lijkt alsof hij in de galop wat gaat hangen, veel schakelen gaan! Goed voorwaards maar ook weer terug. Meestal worden ze dan een stuk lichter in de hand en maken ze meer sprong! :D

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 08:52

Eigenlijk is die in galop nu eindelijk fijn in de hand, en juist niet meer sterk. Maar altijd een goede tip om gewoon mee te nemen. We doen dit ook al goed, vaker ook iets meer terug dan voorwaarts. Voorwaarts gaat die toch wel :P terug is vaak nog een vraag 2 :') .

Sheer hij is inderdaad wel wat beter geworden he :)? En M duurt voorlopig nog wel even hoor denk ik haha :P.

Vooruit kijken zou ik inderdaad is moeten doen :o .

Wel hele leuke reacties allemaal!

Nynke_Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 08:56

Wow echt hele mooie foto's!
Je kunt ook heel erg mooi rijden en je paard loopt mooi aan de teugel.
Ik vin de 5e vanboven de mooiste!