Eerste wedstrijd op Wantos

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Channiiiej

Eerste wedstrijd op Wantos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-11 20:03

De meeste van jullie zullen mij wel kennen van Royal, waar ik normaal altijd mijn wedstrijden op rijd. Aangezien we deze wedstrijd eigenlijk buiten zouden gaan starten en mij dat geen slim idee leek met Royal, ben ik mijn wedstrijd eens op een ander paardje gaan rijden. Uiteindelijk bleek op de dag van de wedstrijd dat de buitenbak te nat was, waardoor we alsnog binnen moesten rijden :+

Ik heb deze FRNS wedstrijd, F10b, gereden op het paardje Wantos. Ontzettend lief beestje, echt een knuffeltje.
Hij is nu zo'n anderhalve maand op onze manege en ik heb er nu zo'n 8x op gereden.
Helaas moesten wij de wedstrijd rijden in de achterste rijbak, waar Wantos nog nooit geweest was. Hierdoor was hij tijdens de proef vrij gespannen, waardoor ik niet zo fijn kon rijden als dat het tijdens het inrijden ging. Ik heb wel m'n puntje gehaald en mag de volgende keer dus F11a starten.

Mijn aandachtspunten:
- Handen meer dragen en boven schoft!! Dit is mijn grootste aandachtspunt. Tijdens de lessen gaat dit steeds beter, maar met wedstrijd blijft het lastig.
- Op sommige momenten moet ik mijn bekken iets meer achterover kantelen.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

Tips zijn welkom, wel graag onderbouwd :D
Laatst bijgewerkt door Channiiiej op 28-06-11 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Nikita80

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 20:12

Ziet er netjes uit hoor, probeer je hakken wat meer uit te drukken en probeer je handen meer rechtop te zhouden en inderdaad zoals je zegt meer te dragen, Verder ga zo door

ymke1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 20:22

Vind het er ook netjes uitzien :). Je rijdt erg vriendelijk!
Op een aantal foto's lijkt het alsof je wat achterover hangt, probeer hier op te letten! :)