Ik ben met Wimke ´s ochtends gestart in de klasse Z1, waarin we 3e zijn geworden met 442 punten (en door naar de Brabantse Kampioenschappen
). Wimke is een 8-jarige ruin van Osmium x Ditmar.´s Middags stond de kür op muziek op het programma voor de klassen Z1, Z2 en ZZ-licht en daarin kwam ik ook met Wim aan de start. We hebben een kür met hele stoere Ierse muziek en een drafgedeelte met Queen. Wim is een ijskoude stoere kikker die nergens warm van wordt, maar toen ik de ring in galoppeerde werd hij heet heter heetst
Ik vond het zo hilarisch en heb enorm genoten tijdens de rit
. Een vriendin van mij heeft gedurende de dag foto´s gemaakt welke ik dus heeeel graag met jullie wil delen, want ik vind ze prachtig! Dankjewel Nadine!Net erop en losstappen

even warmdraaien

nog even concentratie voor de proef en bedenken waar we heen gaan rijden

en in de proef

uitstrekken

schouderbinnenwaarts

uitgestrekte stap

middengalop

en tadaa; klaar!

de kür kijken op de BB

hij heeft het warm

en de toeschouwers (zie die 4 konten
)
Dankjewel voor het kijken!
Tips altijd welkom! Ik vind zelf dat ik iets te ver in mijn schouders naar achteren ´hang´. Verder is Wim soms wat ´moeilijk´ in de mond. Ik bedoel daarmee dat hij het bit niet altijd mooi aanneemt en zijn tong dan tegen zijn gehemelte drukt. Wie herkent dit?
Edit: filmpje van de kür
http://www.youtube.com/watch?v=YKyIrX1Jz2o
), en ik heb ook niet de illusie dat het dat ooit zal worden. Dit wil niet zeggen dat ik hier geen aandacht aan besteed, juist wel. In mijn training neem ik erg veel schakelwerk mee en rijd ik ook in verschillende houding, zodat hij niet blokkeerd en mijn hand goed blijft volgen. Ik vind het dan ook niet zo heeeel rampzalig slecht, maar beter kan natuurlijk altijd.
Dus eerst zorgen dat hij dat achterbeen gebruikt, en dan is het jammer dat je een keer een wedstrijd moet uitstellen (of meer). Maar misschien ben ik als niet wedstrijd ruiter daar wel heel makkelijk in.. 
maar ik vind dat je er altijd netjes opzit, dus commentaar tja....