Het was een hele leuke een leerzame clinic en ik heb veel comlimenten gehad over mijn paard die ik naturlijk goed in mijn zak heb gestopt! Vandaar dat het met leuk leek om een paar foto's met jullie te delen van mij en mijn zo door Reinoud genoemde sprookjespaard!
Wij zijn vorig jaar gestart in de B, helaas door omstandigheden niet meer op wedstrijd geweest, maar dit ligt wel nog in de planning.
Cap is eigen keuze, deze was helaas in alle haast thuis vergeten.
Waar ik zelf erg op moet letten is:
- achter in het zadel blijven zitten
- niet te streng zijn met mijn binnenhand
- tenen naar binnen
- geen geld zoeken
Niet alle foto's zijn helaas even scherp en door het uploaden is een deel van de kwaliteit helaas ook een beetje verloren gegaan.
Losrijden hebben we in de buitenbak al gedaan, vandaar geen foto's hier van, foto's staan ook niet op volgorde
Eerst paardje weer van zwart naar wit zien te krijgen

En als laatste, dit vind ik zelf een mooie foto

Ik heb veel geleerd in deze 3 kwartier en hoop dat dit mij weer iets verder kan brengen in mijn rijden. Reinoud is zelf ook paardensportmasseur en hij kijkt erg naar het rijden vanuit het lijf en de beweging van het paard. Er was gelukkig niets mis met Dante, maar zoals verwacht is het alleen mijn manier van rijden waardoor er soms problemen ontstaan
Ik ga hier hard mee aan de slag en wie weet komt er over een tijdje weer een nieuw topic van ons met verbetering!
Bedankt voor het kijken en het zou leuk zijn als je een berichtje achter laat, maar graag opbouwende kritiek!

Daar ga ik je tip voor gebruiken! Ik weet het ook wel, maar af en toe heb je even nodig dat het weer tegen je gezegd wordt en je er dan ook wat mee gaat doen!