Ik heb sinds ruim een maand een nieuw bijrijdpaard.
Na 3 weekjes hadden we al een onderling L1 wedstrijdje meegepakt wat resulteerde tot een 1e plek en 203 punten.

We zijn nu vooral bezig met lekker over de rug rijden, veel tempo wisselingen zodat ze niet uit elkaar valt.
Waar ik moeite mee heb is durven ontspannen, mijn andere bijrijdpony is nogal rennerig waardoor ik te snel ophoudingen ga maken enzo. Ook moet ik mijn handen meer bij elkaar houden, maar dit komt vooral door het evenwicht wat ik nog moet vinden. Ik ben niet erg groot en Dille gooit hoog op dus dat is even wennen. Haar neusje moet er nog een beetje meer uit, maar ik heb het liever zo dan heel erg opgekropt.
Verdere puntjes laat ik aan jullie over.

We hebben niet veel bijzonders gedaan, gewoon wat stap-draf-galop, vond het te heet voor de moeilijkere dingen haha, en die oefen ik ook liever tijdens de les met begeleiding.
Ik heb trouwens 1x in de week groepsles en 1x in de week priveles.
Ons eerdere topic, en ook gelijk ons eerste: [JITP] Dille voor het eerst op bokt!
Kritiek is MEER dan welkom, de planning is om te gaan starten en de startkaart wordt binnenkort aangevraagt!

. 
Ze gooit zooo hoog op, ik voel me net een klein vliegje dan haha. Ik probeer haar vaak op de volte te sluiten en dan loopt ze lekker onder me, maar als ik dan weer open wordt het weer onbeheerst. Tips?
) ik vind wel dat je ze heel netjes gebruikt..