Op mijn Verzorgpaard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Elita

Op mijn Verzorgpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-11 16:08

Ik heb een heel mooi en lief verzorgpaard, ik heb er al een paar keer op gereden en ik zou er wat beter op willen rijden, vandaar heb ik hier een paar foto's zodat jullie tips kunnen geven hoe ik er beter op zou kunnen rijden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Complimentjes kunnen geen kwaat maar ik sta open voor kritiek :o

daanoltje234

Re: Op mijn Verzorgpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 16:11

ik vind de foto's niet duidelijk!
we zouden er meer aan hebben als je betere foto's maakt!
op veel foto's vind ik dat je je teugels te lang hebt.
verder ziet het er wel leuk uit!

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 16:21

Aan zulke slechte foto's kan toch helemaal niemand iets zien...?

WM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 16:25

Op de 2e en 3e foto zit je wel te ver naar voren, je zou wat meer op je kont mogen gaan zitten zegmaar;)
De laatste foto is in dat opzicht al beter. Verder ben ik het met daanoltje eens dat je de teugels te lang hebt. Je onderbeen moet wat verder naar voren, deze leg je op de fotos in ieder geval een heel eind achter de singel, misschien je beugel een gaatje langer?
Je zou je handen iets hoger kunnen plaatsen, maar das misschien meer voor al ie wat meer nageeflijk gaat lopen.
Heel veel succes!

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 17:21

De teugels zijn inderdaad te lang, en ook zit je niet altijd even goed achteruit.
op foto 1 heb je je benen niet goed aan je paard, en op de laatste foto zie ik ook dat je voeten iets te ver in de beugels zitten.

NiKip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 17:22

Jeumig! Hoe groot is hij wel niet?? :P

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 20:58

Hey, dat paard ken ik.. heb ik ook een paar keer op gereden. Heet Indy toch? vreselijk lief paard, kan heel leuk lopen. (en goed wisseltjes springen, haha)
Als ik het zo zie mag hij er meer doorheen lopen, probeer wat meer contact met de mond te nemen en overgangen te rijden, dan kan de achterhand er wat meer onder komen en kan hij beter over zijn rug gaan lopen. :)

JuliaaaXXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 21:03

het kan zijn dat ik het niet helemaal goed heb gezien aangezien de foto's niet echt super goed zijn
maar geloof ik zijn je beugels iets te lang en op foto 2 zit je geloof ik ook wat naar voren, dus probeer naar achter te gaan.
voor de rest ziet het er goeed uit=D

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 22:17

De openingspost voldoet hier niet aan de nieuwe regels van RT-HAW, daarom gaat er een slotje op. Lees eerst even [RT-HAW] Welkom op RT- HAW- gewijzigd 29 mei 2008 aandachtig door, inclusief de links die erin staan.

Je achtergrondinformatie ontbreekt hier, daarbij kun je denken aan een uitleg over wat is je niveau, wat zijn je doelen, waar ben je mee bezig, tegen welke problemen loop je aan etc. etc.

Daarnaast heb je ook te weinig foto's geplaatst, je dient namelijk minstens 5 foto's te plaatsen waar rijtechnische commentaar op gegeven kan worden.

Indien je de nodige aanpassingen binnen de 3 dagen via het TeM systeem doorgeeft, passen wij de openingspost aan en gaat je topic weer open. Indien je geen foto's meer hebt, mag je dit ook melden via het TeM systeem, dan verplaatsen wij je topic naar RIJ-ITP. Onder volgende link kan je lezen wat temmen is.