twee weken geleden heb ik een topic geopend met rijfoto's, en gisteren zijn er nieuwe gemaakt dus die wou ik ook laten zien

Spijtig genoeg zijn het foto's van het begin van het rijden, we beginnen altijd rustig maar daarna moet ze toch wat meer aan het werk, veel overgangen, tempowisselingen,.. waardoor ze automatisch meer ontspanner en meer in balans wordt. Maar toen dacht mijn vriendin dus dat de batterij plat was (wat niet was) maar dus zijn er geen foto's meer gemaakt.
Sinds april ongeveer is Floor zadelmak en wordt ermee gereden. Ze neemt alles super goed op en is dood braaf. Ze is heel scheef op links, dus doen we ook veel oefeningen om haar op links beter te laten buigen, dat is ook punt 1 waarin we werken als ik les krijgt, en ik merk al verbetering

Het stilstaan is nog een groot probleem. Ze vindt het heel moeilijk om eens ze dan stilstaat, ook te blijven staan, gisteren hebben we daar op het einde heel veel op geoefend, en dat ga ik de komende keren dat ik erop rijd ook veel doen.
Mijn benen zijn ook een werkpuntje, ik trek mijn hielen vaak op, dat moet ik dus dringend afleren.
Tips zijn altijd welkom!

Allereerst een foto in de wei

Hier zie je dus duidelijk haar scheefheid, ze buigt op die hand ipv naar rechts naar links.

Een galopje dat euh.. nogal onstuimig gaat op de rechterhand, maar er wordt aan gewerkt!

En uitstappen

Maar het ziet er heel fijn uit