Algemeen & over Bo:
Ik rijd op de larense manege, en heb daar laast echt een superfijne les gehad. Ik reed die dag op Bo. Bo is net nieuw bij de manege, en is ook net ingereden. Het is een klein zwart ruintje en rijdt echt geweldig. Ik weet niet wat voor een ras hij is, maar er zit wel iets van een ijslander in. Hij moet nog veel leren, en schiet soms weg omdat ie dingen gewoon nog heel eng vindt. Maar al met al is het echt een superleuke pony!
Over mij:
Ikzelf rijd nu zo'n 5 jaar, ik ben begonnen op mijn 6e. Op dit moment rijd ik in een halfgevorderde/gevorderde les, en heb het daar erg naar mijn zin.
Voorheen deed ik vaak mee met dressuurwedstrijden, dit is een beetje ingezakt.. maar binnenkort wil ik weer actief verder komen. Ik rijd op de manege FNRS-proeven en rijd nu in de F10. Met springen ben ik op dit moment meer bezig, ik heb nu 3 springcursussen op de manege afgerond, en ik vind het gewoon super leuk! Ook doe ik altijd mee met springwedstrijden. In rijd nu in de BB met Ragebol. Daar heb ik laatst ook een ander topic over gemaakt; Klik hier.Problemen:
Bo en ik hadden een hele fijne les gehad, maar heel soms kwamen er ook wel wat problemen boven. Dit was voornamelijk dat Bo zijn nek opkrulde, hierdoor had ik geen verbinding meer, en op zo'n moment weet ik eigenlijk niet wat ik moet doen. Moet ik dan zelf de teugels korter nemen? Of moet ik wachten totdat Bo zijn hoofd weer in de goede positie houdt? Voor mij is het ook een probleempje dat ik mijn bovenlijf teveel naar voren gooi. Mijn piano-handjes zijn ook een probleem. Oja.. en niet naar die mooie Bo kijken
maar daar wordt aan gewerkt.
Nouja, omdat beelden meer zeggen dat woorden komen hier maar de foto's:
Oja, ik had mijn prive fotografen mee!!
Haha.

Nouja, dit waren de foto's. Ik sta heel erg open voor tips/commentaar!
Groetjes Kim
!
Bedankt voor je reactie!