Vrijdag belde hij op dat de merrie terug was en was ingereden. Dus ik ben er zaterdag heen gegaan en heb op Yvonne gezeten. Aangezien dat ik een KWPN-er gewend ben was dit dus weer helemaal een crime. Dus let niet op mijn houding daar wordt nu weer allemaal aan gewerkt. Het is echt wennen (ik heb wel eerder op een fries gereden). Op het einde ging de draf wat beter en waren Yvonne en ik wat aan elkaar gewend.
Hier de foto's. Commentaar is welkom, maar zoals ik zelf al zeg, mijn houding (vooral benen) is heel bagger....
Haar baasje wilde even hebben dat ze er mooi voor ging staan, dus dit is het resultaat.
Eerst even rustig stappen...
Hier samen met de ondeugende shet. Ze hebben nog 2 2-jarige friese merries en dus dit ondeugende shetje wat overal kan komen. Ze zijn haar ook regelmatig in de woonkamer tegen gekomen, hahahaha.
En hier een draffoto. We waren net aan het draven dus het was echt niks.. Maar aan het einde had ik mijn zit wat gevonden en kon ik mijn benen ook een stuk stiller houden
Ernaast loopt dus 1 van de andere merries. Wat een beauty's hè?!?
Ik hoop dat jullie de foto's leuk vinden. Er zullen binnenkort zeker meerdere foto's volgen en hopelijk dat het dan ook een stuk beter gaat. Er wordt aan gewerkt.

.
Maar wordt aan gewerkt, zo gauw ik de zit een beetje heb gevonden hoort het goed te komen.