Weinig met Woes maar het gaat om het idee..
Om 8:30 zijn we vertrokken vanuit de manege, de bedoeling was 1.50 uur er over te rijden maar we waren er al na 1.30 uur....
Zeer makkelijke route....
De paardjes hebben we om 11.25 laten keuren (Woes had een hartslag van 40, ademhaling van 30) en toen de starttijd aangevraagd...12.04 mochten we vertrekken...
Na ongeveer 5 kilometer ging Garfield van Evelien zo snel dat Woes hem niet echt meer kon bijhouden dus zijn we alleen verder gegaan....
Hij heeft wel een dik uur nog naar Garfield lopen hiniken..
Ondertussen een kilometer of 1,5 voor de P/A 2 fototjes gemaakt...

Woes heeft eigenlijk wel heel de rit zo met oortjes gelopen.
Bij de P/A had Woes ondanks het rustige stappen er dik 2 KM ervoor een pols van 68....
Maar na 10 minuten stappen daarzo had hij 56...totdat er een wagen met een Haflinger ervoor aankwam...
wil niet weten hoe hoog hij toen was....
Kon ook niet opstappen..
hij was een beetje druk...gelukkig wilde iemand hem wel even vasthouden en weg waren we..Uiteindelijk bijna in volle galop want die wagen kwam achter ons aan..
Moet wel zeggen hij is nu wagenmak want ik heb er zelfs een tijdje bij gestapt om lekker te praten met die mensen....
Woes kreeg wel wat honger, en hij was met een kilometer of 18 een beetje op aan het raken dus mocht hij van mij wat gras eten..

Weet niet of dat mag maarja er was toch een hele hoop ervan
Zal nu even de rest laten zien van de foto's...
Het zijn dus natuur foto's....
Je rijdt daar in zo'n gebied helemaal alleen samen met je paard..
Wat een prachtig gevoel is dat, daar kan geen wistpunt tegenop.

In dit gebied voelde ik met echt 1 met Woes en het had nauwelijks wat gescheeld of ik had een
gelaten (ben nu eenmaal een emotioneel mens..)Kwam mezelf daar echt tegen en ja klinkt gek maar ik heb samen met Woestein mijn/onze grensen verlegd....
Na de finish had Woes een hartslag van 52 en we waren nog op tijd binnen, bij de nakeuring was Woes ook nog redelijk fit (P van 44 en A van 20...)
Ik blijk dus 8.39 over de gehele rit te hebben gedaan (zal wel in KM per uur zijn ) en het maakt mij niet uit dat we er zo lang over gedaan hebben (wel 3uur en een kwartier..) maar het was met 1 woord SUPER!!!!
Snel toen we klaar waren Woes weer Bij Garfield op de trailer gezet...

En zo zag de binnen manege eruit toen wij daarna weer binnen kwamen...

En hier nam Evelien haar prijsje in ontvangst voor haar 2e plaats bij de 27 KM.

Al met al hebben we een super dag gehad en als Woes goed hersteld mag hij ook mee naar ommen...ik ga zowiezo met Evelien en Garfield mee..
En ja nu zijn we dus een dagje verder...en je wilt niet weten hoe mijn lijfje zich voelt....
Mijn armen, rug, benen en schouders doen pijn en ik voel spieren die in lang niet gevoeld hebt...
Maar ik heb het ontzetten naar mijn zin gehad en er gaan zeker nog vele ritten volgen!!!!
Groetjes Angenita en Woestein...