(ruim 1.56 is ze, maar goed..
) Kuranta gezeten.Dit was de 3e keer dat ik erop zat en het ging heel erg lekker! Ku is nogal heet, eigenlijk in alles het tegenbeeld van Graziano dus wel heel anders om te rijden. Maar ze is wel heel fijn, en dat ding kan bewegen, zó!
Alleen zitten er veel te veel knoppen op voor mij, als je even verkeerde hulpen geeft gaat ze allemaal rare dingen doen
.Het plaatje valt me super mee, ik pas nog best redelijk op zo'n ponybeest toch?
Toen ze aan het eind echt fijn ging was de digi leeg (deze zijn nog vooral van het losrijden) , maar het geeft een beetje beeld:
(uhm ja, ik zie er trouwens idd idioot uit in een oude jas van Lex z'n mamsie, met oude rubberlaarsjes en een errug rood hoofd, maar dat terzijde
)

Het lijkt soms of ik er heel erg in zit met mijn spoor, maar dat lijkt me vrij sterk op Ku?
. Ik zit trouwens ook niet heel kort, het is een veelzijdigheidszadel
. 

Gingertje (de oude D-pony) liep los en kwam Lex ook even pesten
:
In galop hadden we eerst wat meningsverschillen over het tempo, aan het einde ging dat veel beter
. Dit is een beetje "Ku in de bocht" idee 

Niet eens een hele mooie foto, maar wat een beenwerk heeft die pony

En tot slot de mooiste, hier gaat mevrouw echt een beetje sjouwen ((begin van de) middendraf trouwens):

Echt superleuk om eens op zo'n beest te zitten!
. Maar ze valt tot nu toe mee
!! Ziet er netjes uit hoor, Kuranta kan idd goed lopen

Hooguit iets om haar bij me te houden. Maar je kan wel gelijk hebben , zal ik Koe maar vaker moeten rijden ofzo