Gisteren op 't Groene Dak gereden, was erg stormachtig. Niet echt fijn om geconcentreerd je proefje te rijden. 1e proef was onwennig en Ruby was schrikachtig. Niet zo erg lekker gereden.... maar toch goed voor 190 punten! 2e proef ging stukken beter, veel meer ontspannen en veel oplettender, maar toch 189 punten gehaald.
Vandaag ook wedstrijd gehad. Ging niet zo lekker als gisteren, waaide harder en het begon ook nog eens te regenen. Ruby vond de bak ook erg eng, dus hier en daar hebben we niet echt op de hoefslag gereden.
Toch nog een nette 190 & 188 punten gehaald!Ruby heeft snel de neiging om haar rug weg te drukken als ze schrikachtig is, we moeten dus veel kilometers maken om te zorgen dat ze minder schrikachtig wordt! Ook wordt ze minder nageeflijk tijdens middendraf, echt zonde, hier moeten we goed op oefenen!
Verder moet ik mijn benen minder afsteken, tieten vooruit en geen piano spelen!
Ruby's zadel schuift naar voren! Volgende week komt de zadelmaker met Ruby's nieuwe op-maat-gemaakte zadel!
Filmpje van zaterdag 2e proef!
http://www.youtube.com/watch?v=77x7gHJ0jio
De manier om een schimmel schoon te houden

Erg trots op deze foto!

Tijdens het losrijden een middendrafje, hier gaat ze te snel, maar dat los ik op door strak te zijn met mijn handen, dit moet ik dus echt afleren!

Middenstap

Middendraf, hier verliest ze haar nageeflijkheid, echt zonde!

Begin middendraf, hier word ik strak in mijn handen en steek ik mijn benen af.

Meteen in een weekendje 4 winstpunten, hoppa!! Lekker begin!