!Ik rij zo'n 10 jaar elke zaterdag op een manege. Hier springen wij 1 x in de 2 maanden. Natuurlijk heeft iedereen zijn lievelingspoown en ik heb die ook! Gelukkig zat ik daar op zaterdag. Wij zijn verplicht om met een bodyprotector te springen. In de normale lessen is dit niet verplicht.
Wij springen niet erg vaak en daarom heb ik ook niet echt een niveau. Verder rij ik wel redelijk vaak op dit paard, maar op een manege zit je nou eenmaal vaak op verschillende paarden. Hij houdt heel erg vast aan één kant, gelukkig gaat dit steeds beter en heb ik er haast geen last meer van. Waar ik veel moeite mee heb met springen zijn:
*VOETEN
* Paard gaat niet in het midden over de hindernis, maar bijna tegen de staander.
* Ik sta echt in mijn beugels.
Meet Witje:

Mijn gevlekte vriend, deze foto's komen uit de winter vandaar de deken.
We hebben in het begin met drafbalk gereden, en naarmate we wat hoger gingen, moesten we uit galop en moest dat zonder drafbalk. Dat vind ik altijd wel een beetje spannend. We hebben ingereden enzo, dit zijn de leukste en helderste foto's:

De hoogste.
Nou kom maar op
!
Veel mensen gaan opeens heeeel anders rijden als ze een sprong benaderen. Gewoon lekker rijden, kijken, benen dr aan, zitten en de sprong komt vanzelf! Succes
! Bedankt